Сочинение на казахском языке на тему казахские традиции

2 варианта

  1. Казахи, коренной народ Казахстана – люди гостеприимные и хлебосольные. Они за много веков своей истории накопили немалый багаж традиций и обычаев: от народных легенд и сказок до великолепных традиций национальной кухни. Казахские традиции напоминают обычаи многих родственных им тюркоязычных народов: ведь они близки к ним.
    Казахи – музыкальные люди, любят попеть и поплясать. Чаще всего, когда они собираются, то играют на кобызе или жетыгене – народных казахских инструментах. Или на домбыре – струнном инструменте, что напоминает украинскую кобзу или западную мандолину. Один отдельный музыкальный сюжет, который исполняют музыканты для публики, называются кюй.
    Казахская национальная кухня – это еще один удивительный аспект жизни народа. Как у большинства народов, что исторически являлись кочевниками-скотоводами, основу этой кухни составляют мясные блюда. Казахский бешмармак, например – любимое гостями казахов угощение.
    Полезнейшее блюдо казахов, общее для многих народов, не только тюрков – это сорпа, мясной бараний (или из другого мяса) бульон. Это блюдо бесценно для восстановления сил после болезней. Оно – мое самое любимое.
    Традиционный казахский дом украшен яркими домоткаными коврами и покрывалами. Именно такой дом у моей бабушки: она казашка и умеет выделывать пестрые ковры и невероятные подушки со сказочными орнаментами: ярко-синие и ярко-красные, оранжевые и сливовые. Такому народному казахскому ремеслу ее саму научила ее бабушка: как и во многих семьях казахов и у нас традиции бережно передаются из поколение в поколение.
    По обычаю, спят в казахском жилище на низкой лавке, щедро укрытой коврами и покрывалами. А едят и пьют традиционный чай со сливками – вкуснейший в мире, как я считаю – обычно за низким столиком, покрытым скатертью в цветах. Он называется дастарханом. По обряду чаепития казахи схожи с японцами и англичанами: первые тоже пьют чаи за низкими столиками на полу, а вторые обожают сливки в горячем чае.

  2. ?АЗА?ТЫ? САЛТ – Д?СТ?РЛЕРІН ??РМЕТТЕУ – БОРЫШЫМ
    ?аза? хал?ы – салт – д?ст?рге ?те бай халы?. Ал салт – д?ст?рге бай болу елді? м?дениетті ?рі т?рбиелі екенін ай?а?тайды. Жалпы салт – д?ст?р деген не, со?ан то?талып ?тейік. Салт – д?ст?р – ел ?мірімен біте ?айнасып кеткен рухани ж?не м?дени азы?. Бізді? хал?ымыз ?з ?рпа?тарын ?асиетті салт – д?ст?рмен, ?негелі ?дет – ??рыппен, ырым – тыйыммен т?рбиелеп, ?ла?атты ?л мен инабатты ?ызды теріс жол?а т?сірмей т?рбиелей білген. Б. Момыш?лы «мен ?зімні? ?рыста?ы т?жірибемнен жауынгерлік ?асиетті т?рбилеуде ?лтты? д?ст?рді? ма?ызы зор екеніне к?зім жетті» деп жазады. Б?дан отаншылды?, ерлік, м?рттік, жомартты?, адамгершілік ?асиеттерді? б?рі салт – д?ст?р ар?ылы даритынын т?сінуге болады. Я?ни, салт – д?ст?р адамды адастырмас тура жолмен ж?руге, ж?н – жосы?ты біліп, ?йренуге ж?не ?мірде ?олдану?а ?гіттейтін мыз?ымас за? іспетті десек те болады.
    ?азіргі та?да салт – д?ст?рлерімізді? ?мытылып бара жат?аны ж?не оны тек наурыз мерекесінде есімізге т?сіретініміз ма?ан ?намайды. Б?лай жал?аса берсе т?бі бір ??ртылмайтынына кім кепіл, кім ку?? Жетпіс жыл бойы жетесіз ?рі ?ан??йлы т?ртіпті? ?ырсы?ынан ?лт д?ст?рлеріні? ережесі б?зылады. Біреулері ?мытылды, біреулеріне тыйым салынды. Салт – д?ст?р мен ?дет – ??рыпсыз ел ?депсіздік пен берекетсіздікке салынуы м?мкін. Осындай зиянды жа?тарды біле отырып мен ж?дыры?тай ж?регіммен ?олыма ?алам алып, салт – д?ст?р ар?ылы ?алай ?зім секілді жеткіншектерді? отан?а деген патриотты? сезімдерін арттыра аламын деген ой ?оз?ама?пын. Ел боламын десе? бесігі?ді т?зе демекші е? алдымен отан?а деген с?йіспеншілікті салт – д?ст?рді т?зеуден бастау керек. Б?л ар?ылы бала салт – д?ст?рін білсе тарихын таниды, ал тарихын білу отанды тану. Бала т?гіл ?лкен адамдарда біле бермейтін салт – д?ст?р т?рлері ?те к?п. Соларды? бір т?рі белк?терер салты. «То?сан к?теремін деген жасым бар еді, быламы? ішемін деген асым бар еді» деп б?рын?ы ?ариялар айтпа?шы, жасы келген адамдарды? тісі бол?ан со? тама? іше алмайды. М?ндай жа?дайда олар?а арнап «белк?терер» та?амы дайындалады. Б?л ?рі ж?мса?, ?рі д?мді, н?рі мол тама?тардан дайындалады. М?ны балалары, к?рші – к?лемдер, сыйлас кісілер ?дейі дайындап ?келеді. Б??ан риза бол?ан ?арт батасын береді. Біз б?дан хал?ымызды? жасы ?лкен адамдары сыйлауды?, ба?ып – ?а?уды? ?лгісін к?реміз. «Белк?терер» аурудан жа?а т?р?ан адамдар?а, сол сия?ты «Наурыз», «Айт» к?ндері де ?лкендерге ?дейі тартылады. Наурыз мерекесі жа?ындап келе жатыр. Осындайда жасы ?лкен ?ариялар?а белк?терер дайындап берсек ал?ысын аламыз. Тек наурызда ?ана емес ?ркез дайындап беріп т?рса? салт – д?ст?рімізге деген ??рмет болар еді.
    Біз балаларды ?алай патриотты??а т?рбиелей аламыз дейміз. ?ай бала патриот болсын ?з наурызды ?з жа?а жылын асы?а к?тпесе. Орыстарды? жа?а жылында аспан?а т?рлі – т?рлі от шашулар шашып ат шапанын с?йретіп алыстан аяз ата келеді. Ал ?з наурызда да ?ыдыр атамыз келеді. ?ыдыр ата жа?сылы? жасаушы ырыс, ??т, несібе жасау, ба?ыт сыйлаушы ?арт. ?р бала?а ?ыдыр ата келіп арман – тілектері?ді орындайды десек бала арманын айтып ?ыдыр атаны са?ынып к?теді ж?не наурызды да асы?а к?тіп отырады. Отбасында ата – ана, мектепте ?стаз, к?пшілік ортада а?са?алдар жастар?а салт – д?ст?рлерін ?йретіп, айтып отырса, ?тарымыз к?п болар еді. ??рдастарымны?, сыныптастарымны? бойына ?аза?ты? салт – д?ст?ріне деген ?ызы?ушылы?ты ?алыптастырып, ?аза? хал?ыны? салт – д?ст?рі мен ?дет – ??рпыны? т?рбиелік м?нін ??ындырып, оларды? бойына адамгершілік, имандылы? ?асиеттерін ?алыптастыра алдым деп ойлаймын. Балалар, ?лкенге – с?лем, ?уант?ан?а – с?йінші, со?ымнан – сыба?а, егіннен – кеусен, малдан – к?гендік, бала?а – базарлы?, кішіге – бай?азы, с?биге – к?рімдік, к?рші ?он?ан?а – ерулік, жетім – жесірге – ?ол?айыр, м?с?пірге – сада?а, ал?аш?ы ?ымыздан – ?ымызм?рынды?, со??ы ?ымыздан – сіргежияр, са?ын?ан?а – с?лемдеме, ?уаныш?а – шашу шашып еш?ашан салт – д?ст?рімізді ?мытпай, ?аза? деген халы?ты? патриот ?рпа?ы болып атын шы?ара бері?іздер демекпін. Б?л жазыл?ан шы?армам біреуге жай с?з болып ?алар, біреулерге ?амшы болып тиетініне к?зім жетеді.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *