Сочинение на тему день знаний на татарском языке

3 варианта

  1. Беренче сентябрь-минем яраткан к?не. Аны? атыйлар белем К?не. Н?къ мен? беренче сентябрьд? я?а уку елы башлана ?чен м?кт?п укучылары ??м студентлар. Бу к?нне безне? м?кт?пт? узды линейка белем К?нен? багышланган. Мин встречаюсь со? ??йге каникуллар бел?н любимыми дуслары ??м укытучылары. Беренче сентябрь м??им т?гел минем ?чен. Бигр?к т? ???миятле к?н булып санала, беренче сыйныф укучылары ?чен. Алар килг?н шундый матур, умными ??м к??елле! Безне? кызлар ак бантики бу башымда, янында малайлар галстучки. Аны? каравы, ??ркемне? бар зур букеты берсе роз, астр, гладиоусов ??м лилий. Ми?а шулай кызык карарга иде аларга! М?кт?п директоры т?къдим итте, я?а укытучылар. Беренче сыйныф укучылары шигырьл?р укыдылар ??м ?ырлар. ? кыз килг?н беренче сыйныф бирде беренче кы?гырау! ??м без, ?лб?тт?, бик шат бел?н таныша, я?а укытучылар, уроками, гореф-гад?тл?ре. Со?, линейка без киттел?р беренче д?рес * сыйныфта. (Напишешь ?зене? класс) килеп ?итте м?кт?п тормышы! Х?зер вакыты ?итте яхшы билгел?р телибез! Первое сентября-мой любимый день. Его называют Днём знаний. Именно первого сентября начинается новый учебный год для школьников и студентов. В этот день и в нашей школе прошла линейка, посвящённая Дню знаний. Я встречаюсь после летних каникул с любимыми друзьями и учителями. Первое сентября важно не только для меня. Особенно важным этот день считается для первоклассников. Они пришли такие красивые, умными и весёлыми! У девочек белые бантики на голове, у мальчиков галстучки. Зато у каждого есть большие букеты из роз, астр, гладиоусов и лилий. Мне так интересно было смотреть на них! Директор школы представил новых учителей. Первоклассники читали стихи и пели песни. А девочка из первого класса дала первый звонок! И мы конечно же рады познакомиться с новыми учителями, уроками, традициями. После линейки мы отправились на первый урок в * классе. (Напишешь свой класс) Вот и наступила школьная жизнь! Теперь пришло время отличных оценок!

  2. Выполните действия:
    а) (10 – 9\10)+(3-3\8)
    б) ( 2 целых 5/6 + 11 целых 11/12)-(9\10-3\12)
    надо очееень
    зарания спасибо)))
    Сначала написать проверочные ,а потом проверяемое. торт,труд,гриб,суп,нож,каранда??,утюг,знак,мороз,нос,шкаф,рукав,пруд.
    Сзади мостков стоял огромнейший дуб. Возле него рос НЕКОГДА другой дуб, от которого остался только довольно высокий пень. Из любопытства мы влезли на этот громадный пень все трое, но заняли только маленький краешек. Отец мой говорил, что на нём могли бы усесться человек двадцать. Он указал мне зарубки на дубовом пне и растущем дубе и сказал, что местные башкирцы каждые сто лет кладут такие заметки на больших дубах, чтобы можно было определить возраст дерева. Отец прибавил, что он видел дуб значительно толще и что на нём находилось двенадцать заметок. Следовательно, ему было 1200 лет. Отец башкирцам верил. И мне тогда их рассказы казались истиной, не подверженной сомнению.
    1.Подчеркните слова с орфограммой Правописание проверяемых безударных гласных в корне слова(у меня с этим не очень хорошо)
    Сделайте пж я думаю вам не трудно будет а мне трудно определять
    Заранее спс
    Написать про знак зодиака скорпион на английском
    Почему представители типа членистоногие “завоевали” нашу планету?
    43х-24-13х при х= 25 помогите упростить выражение и решить
    Напишите сочинение-описание Андрея Беднякова
    Что называют неправедный электрон
    1)Составь пл схеме задачу. 18 лист 7 лист 11 лист Реши задачу. 2)Соответствует ли твоей задачи краткая запись? Берёза – 18 лист. Осина-?, на 7 лист.больше Дуб-?, на 11 лист.больше 3)Что нужно изменить в пункте 2,чтобы она соответствовала твоей задаче?
    Напишите ПОЖАЛУЙСТА мини сочинение про животное

  3. 1. Балалар шарлар, ч?ч?кл?р тотып кер?л?р, 4 звено ясап басалар. Бию башкарыла.
    2. “Китап” ?ыры башкарыла.(3 бала шигырь с?йли)
    Котлау. Ч?ч?к б?йл?ме тапшыру
    Инсценировка
    ?ни: Дин? кызым , ?йд? кызуырак ки инде сандалигы?ны.Эшк? со?га калам, ? син бакчага.
    Бала: ?нием, мин бакчага бармыйм.
    ?ни: Тизр?к бул кызым.  Б?ген 1 сентябрь – Белем к?не, со?а калырга ярамый. Матур к?лм?ге?не ки, ак зур бантиклары?ны так. (?нисе к?згед?н карый, иренн?рен буый).
    Бала: Бармыйм булгач, бармыйм.
    ?ни: Кызым эшк? со?га калам. (кыз ?нисе артыннан ?стер?л? – ?стер?л? бара)
    Бала: Бармыйм, анда К?рим минем ч?чемн?н тарта.
    ?ни: Ярый, мин аны? ?нисен? ?йтермен.
    Бала: Анда ботка, аш ашаталар.
    ?ни: Ярый Кызым, бакчадан кайтканда мин си?а чипсы, йогурт алырмын.
    Бала: Бакчада йоклаталар, ? мин Йокыбик?  кызы бел?н дус т?гел.
    ?ни: Й?, ярый мин сине б?ген ирт? килеп алырмын кызым.
    Бала: ?нием, син с?з бир?се?ме7
    ?ни: Бир?м, акыллым, бир?м, тизр?к атла инде.(Бакчага барып ?ит?л?р)
    ?ни: Пока кызым!
    Бала: ?нием, пока! Ирт? килеп алырга онытма.
    (Эт ?рг?н тавыш  ишетел?. Знайка кер?)
    Белгеч: Тобик, Тобик, ?йд? минем бел?н м?кт?пк?. Анда шундый кызык.
    (як – якка карый)Тобик , без кая  килеп эл?ктек со? сине? бел?н?(шатланып) ?, бу м?кт?птер ?ле! Ис?нмесез балалар! Тобик, ?йд?ле ис?нл?ш ?ле балалар бел?н. ?ау!?ау! (реверанс ясый)
    Бала: С?лам, малай! Син ялгышасы? бу м?кт?п т?гел, ? балалар бакчасы.?йд? сине? бел?н тынышыйк.
    Белгеч: Минем исемем Белгеч.
    Бала: Ничек кызык исем, шулаймы балалар?
    Белгеч: Мине шулай атап й?рт?л?р. Ч?нки мин д?ньяда бар н?рс?не бел?м, бик к?п кызыклы  китаплар укыдым, м?кт?пк? барганчы сезне? кебек балалар бакчасына й?рдем , к?п итеп ботка ашадым. Озак итеп йокладым. Мен? тагын беренче сентябрь килеп ?итте. Ми?а кабат м?кт?пк? барырга вакыт.
    Бала: ? м?кт?пт? н?рс?л?рг? ?йр?т?л?р?
    Белгеч: математика д?ресенд?  тапкырларга, б?л?рг?, рус теле д?ресенд? рус теленд? матур итеп с?йл?шерг?. Биология д?ресенд? ?семлекл?р, хайваннар турында с?йл?ш?без, ?ле ми?а м?кт?пт? бик к?п н?рс?л?рг? ?йр?нерг? кир?к.
    (Белм?меш кер?)
    Бу д?ньяда к?п бел?че
    Шук, шаян малайдыр мин
    Нинди сорау бирс?л?р д? ?авабын табамдыр мин.
    Белм?меш: ? сез нишл?п утырасыз монда? (балаларга карап)
    Бала: Нинди т?рбиясез малай. Башта ис?нл?шерг? кир?к.
    Белм?меш: Привет!
    Бала: С?лам! ? сине? исеме? ничек?
    Белм?меш: Мин Белм?меш, ягъни т?р?ем?д? и? к?п бел?че!(горур кыяф?тт?)
    Бала: Балалар мин берн?рс? д? а?ламыйм ?ле. Мен? бер Белгеч, мен? икенчесе.(бер – берсен? т?ртешеп, сугышып алалар, бала аларны икесен ике якка аера)
    Бала: Туктагыз, ?ле,  тукта! ? х?зер мин сезне тикшереп карыйм. Балалар, ? сез шыпырт кына утырыгыз, аларга ярд?м итм?гез.Безг? а?ышырга кир?к кайсы Белгеч, кайсы Белм?меш!
    (р?семн?р яки А, Б х?рефе к?рс?тел?)
    Белгеч: Бу А х?рефе.
    Белм?меш: Бу Т х?рефе.
    Белгеч: Белм?де.
    Белм?меш: Харап булган, аз гына ялгышкан.
    (шул р?вешле Б х?рефе к?рс?тел?)
    Белгеч: Ч?нки син берн?рс? д? белмисе?!
    Х?тта минем этем д? синн?н к?п бел?.
    Й?ле Тобик, санап к?рс?т ?ле балаларга.
    (бер саны к?рс?тел?, эт 1 тапкыр ?р?, 3 саны, 3 тапкыр) Молодец, Тобик! (башыннан сыйпый)
    Алып баручы: Туктале Дин? мин д? тикшереп карыйм ?ле ?зл?рен. Х?зер мин сезг? табышмаклар ?йт?м, ? сез д?рес ?аваплар бирегез
    Табышмак:
    Исе юк, т?се юк
    Аннан башка тормыш юк. (су)
    Ялт – ялт ялтырый,
    ?ирне? ?сте калтырый. (яшен)
    Озын, яшел – т?т?лд?,
    Сары, тозлы – кисм?кт? (кыяр)
    Белм?меш: ? мин, ? мин ?ырлый ??м бии бел?м. Телисезме, сезне д? ?йр?т?м. Л?кин башта ?йтегез ?ле ми?а , ? сез ?ырлый ??м бии бел?сезме? ? сезне? яраткан хайваннарыгыз бармы? Минем яраткан йонлач Мурка исемле песием бар. Ул шундый итеп кычкыра ?йтерсе? л? ?ырлый. Мен? болай: Мяу – мяу – мяу!
    “?ырчы хайваннар” уены уйнала.(песи, эт, сыер, тавык)
    Бала: Нинди к??елле уен уйлап тапты? син Белм?меш.
    Белм?меш: ? мин бик к?п уеннар бел?м. Х?зер мин балаларны да уйнарга ?йр?т?м.
    Бел?м?меш: Бу уен “Очты – очты” дип атала . Мин х?зер сезг? оча ??м очмый торган ?йберл?р атыйм, ? сез х?р?к?т бел?н к?рс?т?шсез. Шулай итеп башладык.
    Бала: Син бит биерг? яратам диг?н иде??
    Белм?меш: ?лб?тт?, биерг? мин яратам! ?йд?гез сезне д? ?йр?т?м.
    (урындыклар янына басып “Если нравится, то делай так” биюе башкарыла.
    Алып баручы: Карале Белм?меш сине? д? Белгечк? ияреп м?кт?пк? укырга барасы? килмиме?
    Белм?меш: Бик кил?, минем бик к?п сорауларга ?авап табасым кил?.
    Алып баручы: Алайса, белем илен? ак юл си?а Белм?меш. (Белгеч, Тобик  бел?н Белм?меш берг?л?шеп чыгып кит?л?р)
    Алып баручы: ? х?зер уртанчылар, зурлар, м?кт?пк? ?зр. т?ркемн?рен  спорт м?йданчыгына  асфальтта “Минем яраткан  бакчам” темасына р?сем конкурсына чакырабыз.
    (асфальта р?сем конкурсы оештырыла)
    Балтач муниципаль районы
    башкарма комитеты м?гариф б?леге
    “БАКЧАБЫЗДА БЕЛЕМ К?НЕ”
    Муниципаль м?кт?пк?ч?
    белем бир? учреждениесе
    Балтачны? 2 нче номерлы
    балалар бакчасыны? II кв.
    категорияле  т?рбиячесе
    Шакирова Р.Т.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *