Сочинение на тему мой любимый учитель на татарском

11 вариантов

  1. Инша / Укытучым??н?рл?р бик к?п, аларны? т?рле ??м кызыклы булуы турында ??ркем бел?. Л?кин бу ??н?рл?рг? ?йр?т?чел?р кемн?р со?? ?йе, училище, техникум, институт, университет диг?н уку йортлары бар. ? аларга кад?р укый торган белем йорты ? м?кт?п. Балалар ?иде яшь тулгач, м?кт?пк? кил?л?р. Мен? шушыннан башлана инде ??н?р иял?рене? тамыры. ? шушы яшь, ныгымаган тамырларга су сиб?че кешел?р ? укытучылар. Алар бу тамырларны ныгыта ??м зур агач булып ?с?рг? булыша. Минем ?йт?се килг?н с?зем д? шушы кешел?рне? берсе турында.
    Ул ? минем укытучым. Аны? мине беренче тапкыр каршы алуы б?генгед?й х?теремд?. ?йтк?н с?зл?ре ?ле д? колагымда я?гырап тора: “Ис?нме, матурым, без сине яратабыз”.
    Ул ? бик ?йб?т укытучы. Гадел ??м т?земле, тыныч ??м ягымлы. Безне ярата ??м безне? ?йб?т булуыбызны тели. Безне? у?ышларга с?ен?, кайгыларыбызны уртаклаша.
    Д?ресл?рне д? бик к??елле итеп ?тк?р? ул. А?ламаган темаларны кат-кат а?латырга да вакытын кызганмый. Аны? белм?г?н н?рс?се юк, б?тен сорауларга да ?авап таба. ??рберебезне? х?лен? кер? бел?.
    Без м?кт?п тормышындагы ??рбер эшк? катнашабыз ??м югары урыннар яулыйбыз. Мо?а да безне укытучыбыз ?зерли. Нинди ген? кызыклы уеннар уйлап чыгармый ул. Укытучы гына т?гел, ? артист та, язучы да!
    Укытучы мен? шундый оста ??н?р иясе ик?н ул! Мин укытучымны бик яратам!

  2. какое количество теплоты необходимо для превращения кусочка льда массой 200 г взятого при 0 градусов Решите срочно пжкакое количество теплоты необходимо для превращения кусочка льда массой 200 г взятого при 0 градусов Решите срочно пж
    Можете сделать 7 (а,б) пожалуйстаМожете сделать 7 (а,б) пожалуйста
    Помогите пожалуйста написать сочинение по литературе на тему: “смешной случай из школы “, ну что-то типа того )Помогите пожалуйста написать сочинение по литературе на тему: “смешной случай из школы “, ну что-то типа того )
    назовите вещества и определите изомерыназовите вещества и определите изомеры
    Поможіть написати твір-роздум на тему Я І МОЇ СУЧАСНИКИПоможіть написати твір-роздум на тему Я І МОЇ СУЧАСНИКИ
    1) В чем заключаются особенности развития человека в подростковом возрасте? 2) Каково значение личной гигиены для сохранения и укрепления здоровья?1) В чем заключаются особенности развития человека в подростковом возрасте? 2) Каково значение личной гигиены для сохранения и укрепления здоровья?
    Напишите сочинение на тему “Каким вырастет ребёнок в которого вселилась советь?” По сказке М.Е Сатыкова “Пропала советь”Напишите сочинение на тему “Каким вырастет ребёнок в которого вселилась советь?” По сказке М.Е Сатыкова “Пропала советь”
    Помогите написать сочинение на тему “Уроки французского – посоветовал бы я прочитать произведение другу?”Помогите написать сочинение на тему “Уроки французского – посоветовал бы я прочитать произведение другу?”
    тесты 3 четвердь 4 классатесты 3 четвердь 4 класса
    Математика На столе стоит 10 ваз, в любых двух вазах вместе лежит не более 5 орехов. Какое наибольшое количество орехов может быть во всех вазах в…Математика На столе стоит 10 ваз, в любых двух вазах вместе лежит не более 5 орехов. Какое наибольшое количество орехов может быть во всех вазах вместе?) Помогите…

  3. Муниципальное бюджетное образовательное учреждение «Средняя
    общеобразовательная школа № 11 с углубленным изучением отдельных предметов Зеленодольского муниципального района Республики Татарстан»
    «Татарстан Республикасы Зеленодол муниципаль районыны? аерым предметлар тир?нтен ?йр?нел? торган 11 нче урта гомуми белем бир? м?кт?бе» бюджеттагы белем бир? учреждениесе
    Тема сочинения:
    «Мой первый учитель»
    Инша:
    «Минем беренче укытучым»
    Выполнил: ученик 9 В класса
    Хисаметдинов Артур
    Учитель: Батталова Р. Г.
    Башкарды: 9В сыйныфы укучысы
    Хисаметдинов Артур
    Укытучы: Батталова Р. Г.
    Минем беренче укытучым.
    Укытучы, серд?ш-ки??шчем Сез,
    ??рвакытта гадел, т?зем д?
    И? х?рм?тле, матур кеше булып
    Калырсыз Сез к??ел т?ремд?.
    Л. Аланлы
    Укытучым! Укытучы апам! Минем ?чен изге, кадерле, тылсымлы бу с?зл?р!
    Т??ге тапкыр м?кт?п бусагасын атлап керг?ч, мине, эчкерсез елмаеп, ягымлы д?шеп, беренче укытучым – Рамил? Габдулхаковна каршы алды. ?ле д? ул минем к?з алдымда елмаеп басып тора: кап-кара к?зле, кара кашлы, дулкын ч?чле, т?г?р?к якты й?зле.
    Ул безне? сабый к??елебезг? беренче к?нн?н ?к ачкыч таба белде, ??рвакыт ягымлы, ки? к??елле, гадел ??м искиткеч сабыр булды. Укытучы апабыз безне? бел?н берг? шатланды да, к?енде д?: безне чын кешел?р итеп т?рбиял?рг? тырышты; намуслы, ш?фкатьле булырга ?йр?тте. ??рберебезг? белем алуга а?лы караш, ?з к?чен? ышаныч уята алды. Матур итеп ?ырларга, биерг?, укырга, р?сем ясарга да Рамил? апабыз ?йр?тте.
    Укытучым тал?пч?н д?, кир?к чакта кырыс та, ш?фкатьле д?. Д?ресл?рне д? бик к??елле итеп ?тк?р? ул. А?ламаган темаларны кат-кат а?латырга да вакытын кызганмый. Аны? белм?г?н н?рс?се юк, б?тен сорауларга да ?авап таба. ??рберебезне? х?лен? кер? бел?.
    Без м?кт?п тормышындагы ??рбер эшт? катнашабыз ??м югары урыннар яулыйбыз. Мо?а да безне укытучыбыз ?зерли. Нинди ген? кызыклы уеннар уйлап чыгармый ул. Укытучы гына т?гел, ? артист та, язучы да!Укытучыбыз т?рле б?йгел?рд?, олимпиадаларда ?и?? яулаучы укучылар бел?н д? горурлана. ? безне? к??елл?рд? тагын да зуррак ?и??л?рг? иреш? тел?ге ныгый. Шундый тырыш, у?ган булуы аркасында “Елны? и? яхшы укытучысы” б?йгесенд? ?и?еп т? чыкты.
    Рамил? Габдулхаковнаны? ??н?ре ?и?ел т?гел. Бигр?к т? беренче кат аяк баскан, авырлыкларны?, кайгы-х?ср?тл?рне? ни ик?нен д? белм?г?н балаларны х?реф танырга ??м шуны? аша д?ньяны, тормышны а?лый белерг?, сынмаска, сыгылмаска ?йр?т?. Укытучы апабыз ?з эшене? остазы, шу?а к?р? д? еллар ?тк?н саен а?а карата булган безне? х?рм?т хисебез ?с? бара. Без тормыш юлыбызда укытучы апабызны? нинди зур эш эшл?вен тир?нр?к а?лый, к?р? башлыйбыз. Ч?нки тир?-якка бер к?з салса?, г?з?л корылмалар, биналар, бакчалар, завод-фабрикалар басып тора. Боларны? ??рберсенд? укытучыны? хезм?те бар бит, ч?нки шунда эшл??че кешел?рне укытучы т?рбиял?г?н, ?йр?тк?н. Минем уйлавымча, укучылар никад?р югары ?рл?с?л?р, укытучы да шулх?тле югары к?т?рел?.
    Шу?а к?р?, беренче укытучыбызга без гомер буе бурычлыбыз! Р?хм?т, Сезг?, олы ?анлы, ки? к??елле, м?рх?м?тле укытучыбыз! Кил?ч?кт? д? бик к?п сабыйларга белем бирерг?, бик к?пл?рне? к??ел т?рл?ренд? и? кадерле, и? г?з?л кеше булып калуыгызны телим.
    Иншамны  яраткан  шагыйрем  Ф?нис  абый  Яруллинны?  шигырь  юллары бел?н  т?мамлыйсым  кил?.  Алар  минем  беренче  укытучыма  да  багышланган  кебек.
    Укытучым!
    Яш?г?н  ??р  к?не?,
    Эшл?г?н  ??р  эше?
    Сузылсын  якты  бер  нур  булып.
    Сайлаган  юлы?а
    Гомере?  буена
    Р?хм?тл?р  ?елсен  тау  булып.

  4. Инша / Укытучым??н?рл?р бик к?п, аларны? т?рле ??м кызыклы булуы турында ??ркем бел?. Л?кин бу ??н?рл?рг? ?йр?т?чел?р кемн?р со?? ?йе, училище, техникум, институт, университет диг?н уку йортлары бар. ? аларга кад?р укый торган белем йорты ? м?кт?п. Балалар ?иде яшь тулгач, м?кт?пк? кил?л?р. Мен? шушыннан башлана инде ??н?р иял?рене? тамыры. ? шушы яшь, ныгымаган тамырларга су сиб?че кешел?р ? укытучылар. Алар бу тамырларны ныгыта ??м зур агач булып ?с?рг? булыша. Минем ?йт?се килг?н с?зем д? шушы кешел?рне? берсе турында.
    Ул ? минем укытучым. Аны? мине беренче тапкыр каршы алуы б?генгед?й х?теремд?. ?йтк?н с?зл?ре ?ле д? колагымда я?гырап тора: “Ис?нме, матурым, без сине яратабыз”.
    Ул ? бик ?йб?т укытучы. Гадел ??м т?земле, тыныч ??м ягымлы. Безне ярата ??м безне? ?йб?т булуыбызны тели. Безне? у?ышларга с?ен?, кайгыларыбызны уртаклаша.
    Д?ресл?рне д? бик к??елле итеп ?тк?р? ул. А?ламаган темаларны кат-кат а?латырга да вакытын кызганмый. Аны? белм?г?н н?рс?се юк, б?тен сорауларга да ?авап таба. ??рберебезне? х?лен? кер? бел?.
    Без м?кт?п тормышындагы ??рбер эшк? катнашабыз ??м югары урыннар яулыйбыз. Мо?а да безне укытучыбыз ?зерли. Нинди ген? кызыклы уеннар уйлап чыгармый ул. Укытучы гына т?гел, ? артист та, язучы да!
    Укытучы мен? шундый оста ??н?р иясе ик?н ул! Мин укытучымны бик яратам!

  5. 5
    Текст добавил: ((=пРост0 сЕкаЗнаЯ бЭйбА=))

    Инша / укытучым??н?рл?р бик к?п, аларны? т?рле ??м кызыклы булуы турында ??ркем бел?. л?кин бу ??н?рл?рг? ?йр?т?чел?р кемн?р со?? ?йе, училище, техникум, институт, университет диг?н уку йортлары бар. ? аларга кад?р укый торган белем йорты ? м?кт?п. ?иде яшь тулгач, м?кт?пк? кил?л?р. мен? шушыннан башлана инде ??н?р иял?рене? тамыры. ? шушы яшь, ныгымаган тамырларга су сиб?че кешел?р ? укытучылар. алар бу тамырларны ныгыта ??м зур агач булып ?с?рг? булыша. минем ?йт?се килг?н с?зем д? шушы кешел?рне? берсе турында. ул ? минем укытучым. аны? мине беренче тапкыр каршы алуы б?генгед?й х?теремд?. ?йтк?н с?зл?ре ?ле д? колагымда я?гырап тора: “ис?нме, матурым, без сине яратабыз”. ул ? бик ?йб?т укытучы. гадел ??м т?земле, тыныч ??м ягымлы. безне ярата ??м безне? ?йб?т булуыбызны тели. безне? у?ышларга с?ен?, кайгыларыбызны уртаклаша. д?ресл?рне д? бик к??елле итеп ?тк?р? ул. а?ламаган темаларны кат-кат а?латырга да вакытын кызганмый. аны? белм?г?н н?рс?се юк, б?тен сорауларга да ?авап таба. ??рберебезне? х?лен? кер? бел?. без м?кт?п тормышындагы ??рбер эшк? катнашабыз ??м югары урыннар яулыйбыз. мо?а да безне укытучыбыз ?зерли. нинди ген? кызыклы уеннар уйлап чыгармый ул. укытучы гына т?гел, ? артист та, язучы да! укытучы мен? шундый оста ??н?р иясе ик?н ул! мин укытучымны бик яратам!

  6. ?Республика Татарстан
    Зеленодольский муниципальный район
    Муниципальное образовательное учреждение “Большеякинская
    средняя общеобразовательная школа Зеленодольского муниципального
    района Республики Татарстан”
    Сочинение на тему
    ” Мой любимый учитель”
    Ученица 9 класса
    Гильфанова Айсылу Камиловна
    Учитель: Назырова Эльмира Азатовна 2010 учебный год
    Мой любимый учитель.
    Учитель! Сколько надо любви и огня,
    Чтобы слушали!
    Чтобы верили!
    Чтобы помнили люди тебя!
    Учитель- это Человек с большой буквы. Ни одно поколение людей преклоняло головы перед умом учителя, его знаниями, талантом, простотой и человечностью. Профессия учителя нужная, благородная, и я отношусь к его труду как к героическому. Учителя учат нас всему, чем наделены сами: честности, доброте, благородству, трудолюбию, самоотверженности, преданности идеалам. Они отдают детям частичку себя, тепло своей души.
    Я счастлива и горжусь тем, что учусь в Большеякинской средней школе, в которой преподают чуткие, любящие детей учителя! Каждый из них заслуживает благодарности и восхищения. Это учителя по профессии и по призванию.
    Вот уже более тридцати пяти лет работает в нашей школе Мустафина Нурия Гайфиловна. Она преподает у нас уроки татарского языка и литературы.
    Для Нурии Гайфиловны эти годы педагогической деятельности полны неустанного поиска и находок. За эти годы она стала одним из передовых учителей нашей школы.
    Каждый урок учительницы проходит всегда живо, интересно и полезно. Например, наряду с повторением грамматических правил, на уроке идет живой обмен мнениями о товариществе, взаимной выручке, смекалке, выносливости, об охране окружающей среды.
    На уроке литературы, благодаря ей, мы научились думать, мыслить. Без труда можем в любом литературном произведении выделить главное, анализировать не только поступки героев, но и свои.
    Нурия Гайфиловна неустанный, целеустремленный человек. Ее идеи быстро подхватывают другие. Учителя нашей школы уважают ее и советуются с ней. Своим энтузиазмом она зажигает молодых учителей и учеников. Она всегда молода душой и сердцем.
    Благодаря стараниям Нурии Гайфиловны, ежегодно на олимпиаде по ее предметам, на различных конкурсах учащиеся занимают призовые места. Учитель… Порой о результатах его труда судят по количеству поступивших в учебные заведения. Если так, то Нурия Гайфиловна по праву может гордиться: многие ее ученики поступают в вузы, выбирают профессию учителя татарского языка и литературы.
    Но для Нурии Гайфиловны важно то, с каким багажом знаний уйдут ее питомцы из школы, правильный ли выберут себе путь, как проявят, раскроют свои способности и , самое главное, какими станут людьми.
    Я горжусь своим учителем, и, спустя много-много лет, куда бы судьба нас не забросила, я всегда буду помнить ее. Мой идеал- Нурия Гайфиловна. Если я стану учителем, непременно буду походить на нее!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *