Сочинение на тему день знаний по татарскому языку

3 варианта

  1. Ребят напишите сочинение на татарском про день знаний) Пожалуйста)

    Ответы:

    Размышлял, почему именно в первый день учебного года отмечается День знаний и почему он называется именно так. Ведь что такое школа? Это то место, где мы узнаем много нового и интересного об окружающем мире, тайнах природы и самих себе. Мы получаем знания и навыки, которые будут полезны нам в течение всей жизни, а также учимся понимать красоту, общаться с людьми, развивать свои таланты.
    Первое сентября – радостный день, когда после летнего отдыха мы возвращаемся в школу, чтобы получить новые знания и встретиться с друзьями. Это день, когда пустовавшие без учеников школы снова наполняются детскими голосами и шуршанием тетрадок. Снова радостно звенит школьный звонок, оповещая о начале и конце урока.
    Я до сих пор помню, как однажды первого сентября мама привела меня в школу в первый раз. Помню, как было немного страшно и безумно интересно! Столько детей, цветов, музыка, новая нарядная форма… Сколько неизведанного впереди! Я знал, что я уже взрослый, не какой-то там детсадовец, и с трепетом ожидал, каким же будет мой первый урок.
    В этот день мы идем в школу особенно нарядные, с букетами цветов. Наши учителя, завучи, директор говорят много теплых напутственных слов, желают нам успехов в учебе. По-моему, это хорошо – начинать учебный год с праздника, это заряжает хорошим настроем на нелегкие, но интересные  учебные будни.
    переведи в переводчике

  2. География, прошу помощи)
    Помогите, пожалуйста, найти в Карелии, в Пряжинском районе несколько географических объектов, названия которых переводятся с вепского/карельского языка. Как, например, Суоярви – болото-озеро (суо-болото, ярви-озеро)
    Нужны названия с переводом.
    Водный объект, населенный пункт и лес или что-нибудь еще.
    Учитель так объяснил, что я сам не все понял 🙁
    Укажите признаки зимы в вашей местности:
    В неживой природе
    В живой природе
    Представить дробь 19/36 в виде суммы трёх дробей, у каждой из которых числитель равен 1.
    Помогите написать сочинение!!На тему: “Актуальность мертвых душ в наши дни” Вот план:
    1.В Мертвых душах вся Россия
    2.Проблематика поэмы
    а)на уровне художественных образов
    б)во вставных эпизодах
    в)в лирических отступлениях
    3.Актуальные проблемы
    4.Вечные проблемы
    5.Заключение.Бессмертность творения Гоголя
    Что относится к внешней дисциплине?
    С ПЕПСИ К НОВОЙ ЖИЗНИ!
    В опытах по многократному переводу достаточно длинная фраза путешествует из рук в руки переводчиков с разных языков, сидящих за круглым столом. Фразу переносят с языка на язык, пока она не совершит полный круг, вернувшись к исходному языку. Так, однажды рекламный слоган “С “Пепси” к новой жизни!” превратился в жуткое “Шипучая вода поднимает ваших предков из могил!”
    !!! Объясните трансформацию значения фразы. Можно ли, на ваш взгляд, абсолютно точно понять другого человека? Что следует делать, чтобы в общении добиться большего взаимопонимания? Предложите несколько таких способов.!!!
    Помогите пожалуйста!!! Надо написать похожее на это только про себя и на английском!!
    40 БАЛЛОВ! 4 КЛАСС . ЗАДАЧА. У двух друзей – Рустама и Ярослава урок английского языка. Оба мальчика находятся в разных группах ( в разных кабинетах). В 12 : 00 они должны выйти на уроке из класса и встретиться. У Рустама на часах ровно 12 : 00 и он вышел из кабинета. Простояв 5 минут, его друг Ярослав не пришел. Звонок с урока прозвинел в 12 : 25, а на часах у Рустама было 12 : 12 ( тоесть его часы отстали , а у Ярослава время правильное). Найдите :
    А) Во сколько пришел Ярослав на встречу, по часам Рустама
    Б) Во сколько должен был прийти Рустам, если бы знал, что его часы отстают
    Наличие публичной власти – это *
    признак государства
    форма правления
    тип политического режима
    функция государства
    отрывок из сказки замок во сне

  3. 1. Балалар шарлар, ч?ч?кл?р тотып кер?л?р, 4 звено ясап басалар. Бию башкарыла.
    2. “Китап” ?ыры башкарыла.(3 бала шигырь с?йли)
    Котлау. Ч?ч?к б?йл?ме тапшыру
    Инсценировка
    ?ни: Дин? кызым , ?йд? кызуырак ки инде сандалигы?ны.Эшк? со?га калам, ? син бакчага.
    Бала: ?нием, мин бакчага бармыйм.
    ?ни: Тизр?к бул кызым.  Б?ген 1 сентябрь – Белем к?не, со?а калырга ярамый. Матур к?лм?ге?не ки, ак зур бантиклары?ны так. (?нисе к?згед?н карый, иренн?рен буый).
    Бала: Бармыйм булгач, бармыйм.
    ?ни: Кызым эшк? со?га калам. (кыз ?нисе артыннан ?стер?л? – ?стер?л? бара)
    Бала: Бармыйм, анда К?рим минем ч?чемн?н тарта.
    ?ни: Ярый, мин аны? ?нисен? ?йтермен.
    Бала: Анда ботка, аш ашаталар.
    ?ни: Ярый Кызым, бакчадан кайтканда мин си?а чипсы, йогурт алырмын.
    Бала: Бакчада йоклаталар, ? мин Йокыбик?  кызы бел?н дус т?гел.
    ?ни: Й?, ярый мин сине б?ген ирт? килеп алырмын кызым.
    Бала: ?нием, син с?з бир?се?ме7
    ?ни: Бир?м, акыллым, бир?м, тизр?к атла инде.(Бакчага барып ?ит?л?р)
    ?ни: Пока кызым!
    Бала: ?нием, пока! Ирт? килеп алырга онытма.
    (Эт ?рг?н тавыш  ишетел?. Знайка кер?)
    Белгеч: Тобик, Тобик, ?йд? минем бел?н м?кт?пк?. Анда шундый кызык.
    (як – якка карый)Тобик , без кая  килеп эл?ктек со? сине? бел?н?(шатланып) ?, бу м?кт?птер ?ле! Ис?нмесез балалар! Тобик, ?йд?ле ис?нл?ш ?ле балалар бел?н. ?ау!?ау! (реверанс ясый)
    Бала: С?лам, малай! Син ялгышасы? бу м?кт?п т?гел, ? балалар бакчасы.?йд? сине? бел?н тынышыйк.
    Белгеч: Минем исемем Белгеч.
    Бала: Ничек кызык исем, шулаймы балалар?
    Белгеч: Мине шулай атап й?рт?л?р. Ч?нки мин д?ньяда бар н?рс?не бел?м, бик к?п кызыклы  китаплар укыдым, м?кт?пк? барганчы сезне? кебек балалар бакчасына й?рдем , к?п итеп ботка ашадым. Озак итеп йокладым. Мен? тагын беренче сентябрь килеп ?итте. Ми?а кабат м?кт?пк? барырга вакыт.
    Бала: ? м?кт?пт? н?рс?л?рг? ?йр?т?л?р?
    Белгеч: математика д?ресенд?  тапкырларга, б?л?рг?, рус теле д?ресенд? рус теленд? матур итеп с?йл?шерг?. Биология д?ресенд? ?семлекл?р, хайваннар турында с?йл?ш?без, ?ле ми?а м?кт?пт? бик к?п н?рс?л?рг? ?йр?нерг? кир?к.
    (Белм?меш кер?)
    Бу д?ньяда к?п бел?че
    Шук, шаян малайдыр мин
    Нинди сорау бирс?л?р д? ?авабын табамдыр мин.
    Белм?меш: ? сез нишл?п утырасыз монда? (балаларга карап)
    Бала: Нинди т?рбиясез малай. Башта ис?нл?шерг? кир?к.
    Белм?меш: Привет!
    Бала: С?лам! ? сине? исеме? ничек?
    Белм?меш: Мин Белм?меш, ягъни т?р?ем?д? и? к?п бел?че!(горур кыяф?тт?)
    Бала: Балалар мин берн?рс? д? а?ламыйм ?ле. Мен? бер Белгеч, мен? икенчесе.(бер – берсен? т?ртешеп, сугышып алалар, бала аларны икесен ике якка аера)
    Бала: Туктагыз, ?ле,  тукта! ? х?зер мин сезне тикшереп карыйм. Балалар, ? сез шыпырт кына утырыгыз, аларга ярд?м итм?гез.Безг? а?ышырга кир?к кайсы Белгеч, кайсы Белм?меш!
    (р?семн?р яки А, Б х?рефе к?рс?тел?)
    Белгеч: Бу А х?рефе.
    Белм?меш: Бу Т х?рефе.
    Белгеч: Белм?де.
    Белм?меш: Харап булган, аз гына ялгышкан.
    (шул р?вешле Б х?рефе к?рс?тел?)
    Белгеч: Ч?нки син берн?рс? д? белмисе?!
    Х?тта минем этем д? синн?н к?п бел?.
    Й?ле Тобик, санап к?рс?т ?ле балаларга.
    (бер саны к?рс?тел?, эт 1 тапкыр ?р?, 3 саны, 3 тапкыр) Молодец, Тобик! (башыннан сыйпый)
    Алып баручы: Туктале Дин? мин д? тикшереп карыйм ?ле ?зл?рен. Х?зер мин сезг? табышмаклар ?йт?м, ? сез д?рес ?аваплар бирегез
    Табышмак:
    Исе юк, т?се юк
    Аннан башка тормыш юк. (су)
    Ялт – ялт ялтырый,
    ?ирне? ?сте калтырый. (яшен)
    Озын, яшел – т?т?лд?,
    Сары, тозлы – кисм?кт? (кыяр)
    Белм?меш: ? мин, ? мин ?ырлый ??м бии бел?м. Телисезме, сезне д? ?йр?т?м. Л?кин башта ?йтегез ?ле ми?а , ? сез ?ырлый ??м бии бел?сезме? ? сезне? яраткан хайваннарыгыз бармы? Минем яраткан йонлач Мурка исемле песием бар. Ул шундый итеп кычкыра ?йтерсе? л? ?ырлый. Мен? болай: Мяу – мяу – мяу!
    “?ырчы хайваннар” уены уйнала.(песи, эт, сыер, тавык)
    Бала: Нинди к??елле уен уйлап тапты? син Белм?меш.
    Белм?меш: ? мин бик к?п уеннар бел?м. Х?зер мин балаларны да уйнарга ?йр?т?м.
    Бел?м?меш: Бу уен “Очты – очты” дип атала . Мин х?зер сезг? оча ??м очмый торган ?йберл?р атыйм, ? сез х?р?к?т бел?н к?рс?т?шсез. Шулай итеп башладык.
    Бала: Син бит биерг? яратам диг?н иде??
    Белм?меш: ?лб?тт?, биерг? мин яратам! ?йд?гез сезне д? ?йр?т?м.
    (урындыклар янына басып “Если нравится, то делай так” биюе башкарыла.
    Алып баручы: Карале Белм?меш сине? д? Белгечк? ияреп м?кт?пк? укырга барасы? килмиме?
    Белм?меш: Бик кил?, минем бик к?п сорауларга ?авап табасым кил?.
    Алып баручы: Алайса, белем илен? ак юл си?а Белм?меш. (Белгеч, Тобик  бел?н Белм?меш берг?л?шеп чыгып кит?л?р)
    Алып баручы: ? х?зер уртанчылар, зурлар, м?кт?пк? ?зр. т?ркемн?рен  спорт м?йданчыгына  асфальтта “Минем яраткан  бакчам” темасына р?сем конкурсына чакырабыз.
    (асфальта р?сем конкурсы оештырыла)
    Балтач муниципаль районы
    башкарма комитеты м?гариф б?леге
    “БАКЧАБЫЗДА БЕЛЕМ К?НЕ”
    Муниципаль м?кт?пк?ч?
    белем бир? учреждениесе
    Балтачны? 2 нче номерлы
    балалар бакчасыны? II кв.
    категорияле  т?рбиячесе
    Шакирова Р.Т.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *