Сочинение на тему как я провел лето по татарскому

4 варианта

  1. Инша. “??йне? бер к?не”.
    Мен? безне? сагынып к?теп алган ямьле, яшел, ч?ч?кле к?лм?ген киеп, безне с?ендереп ??й килде ??м без ялга чыктык.
    Бу к?н башка к?нн?рд?н ?зене? шатлыгы, елмаеп торган кояшы бел?н иск? кереп, к??ел т?ренд? уелып калды. Билгеле аны? ирт?се башка к?нн?рд?н аерылып тора иде. Мин кояшны? ?ылы, назлы нурлары минем алсу битемне сыйпауга уянып киттем. Аннан без гаил? бел?н урманга, ?ил?кк? киттек. Без урманны? матурлыгына, табигатен? сокланып, хозурланып карап тордык. Бал кортлары эшк? керешк?н, кошлар мо?лы сайрылар, ?крен иск?н ?ил агачларны ирк?ли, матур к?б?л?кл?р аллы-г?лле ч?ч?кл?р бел?н серл?ш?л?р, болар барсы да сихри к?чк? иял?р. Чир?м ?стен? т?шк?н чык ?ем-?ем кил?. ?ир ?сте к?з явын алырлык кызыл ?ил?кл?р бел?н тулышканнар.
    Табигатьк? бик озак сокланып карап торганнан со?,без ?ил?к ?ыярга керкштек. Урман быел ?ил?кк? бай булганлыктан чил?кл?р д? тиз тулды. ?ни бел?н м?тр?шк?л?р, ромашкалар, б?тнекл?р ?ыйдык. ?бием? б?л?кк? дип ч?ч?к б?йл?ме д? ясадым. Шуннан со?,сихри урманыбыз бел?н хушлашып, кайтырга чыктык. Кайтканда “Ырзак” чишм?сене? суын эчтек. ?зебез д? сизм?ст?н ?анга сих?т, к?ч керде ??м без ?зебезне? талчыгуыбызны шушы шифалы чишм? суы бел?н бастык. Шулай итеп, без ?йг? чил?кл?рне тутырып, табигатт? ял итеп, шатланып кайтып кердек. Ул к?н бик к??елле ?тте. Мин ??йне бик яратам.

  2. Со?гы кы?гырау шалтыраганнан со?, шау-г?р килеп,урамга атылып чыктык.Шатланмыйча м?мкин д? т?гел,ирт?г?се к?нн?н каникуллар!!! К??елд? ниндидер а?латып булмый торган р?х?тлек.К?нд?лекл?рд? яхшы билгел?р,? к?зл?рд? елмаю.
    Икенче к?нне ирт?н тору бел?н урамга й?гереп чыктым.”Ис?нме,??й! Син мине к?тте?ме? ? мин сине шундый-шундый сагындым”,-дидем. ?н? шулай матур ирт?д?н,?ылы с?ламн?рд?н башланды минем ??йге ялларым.
    Б?тен ел фасыллары ?зен? к?р? матур.Л?кин ??й аерынкы якын.Аны? матурлыгын чын-чынлап а?лар ?чен авылга кайтырга кир?ктер,м?гаен.Мин д? озак уйлап тормадым,тиз ген? ?ыенып,авылга ?би бел?н бабай янына,андагы дусларым янына юл тоттым.?ти-?нием минем бу фикерем? биш куллап риза булдылар.
    Сагындырган ик?н шул авыл.Су буйларын й?гереп уздым,суга иелеп ?ск?н талларга с?лам бирдем.Авылга тер?леп торган яшел урман да ?зен? чакырып кул болгады.
    Авылда ?ир ?имертеп эшли д?,матур итеп ял да ит? бел?л?р.Без д? ?би-бабай бел?н н?рс?л?р ген? эшл?м?дек.Яшелч? бакчасында ч?п утау да,су сиб?л?р д? бер д? авыр булмады.? инде син караган ?йберл?р ?сеп китк?ч,эше?не? н?ти??сен к?р? бик т? р?х?т ик?н.Печ?н вакыты ?зен? онытылмаслык бер ист?лек.
    Урман ис? ??й буе ?зене? байлыклары бел?н безне сыйлады.?бием бел?н д?,дус кызларым бел?н д? ?ир ?ил?ге, кура ?ил?ге ,м?тр?шк? ?л?не ?ыярга й?рдек.
    ? бер к?нне шулай дус кызларым ?дил? ??м Румил? бел?н ?ир ?ил?ген? киттек. ?лл? авылда туып-?ск?нг?,алар ?ил?кне минн?н к?пк? тизр?к ?ыялар иде. Минем д? калышасы килми.Колак т?бенд? й?з т?рле тавыш бел?н ?ырлаган б???кл?рне? ?ырын ты?лый-ты?лый,кызлардан ераклашканымны сизми д? калганмын.Кычкырып та карыйм,тавыш бир?че юк.
    ?ил?к кайгысы бетте.”Мин адаштым” диг?н уй ?тте баштан. Мондый вакытта нишли-л?р со? ?ле? Укытучыбыз с?йл?г?н иде бит,яхшылап ты?ланмаган. Н?къ шул вакытта каршыма бер тиен сикереп т?ште.Ми?а карап торды да, сикерг?л?п алга омтылды .? мин аны? артыннан й?гердем. Ике-?ч минуттан мин бая ?зебез ?ил?к ?ыйган аланга килеп чыктым.Кызлар мине юри качкан дип уйлап:”Алсу,чык инде,без арыдык”,- дип кычкырып й?рил?р иде.
    “Р?хм?т инде си?а,тиен дускай! Син булмаса?,мин нишл?р идем?!”-дип к??елемн?н ген? йомшак койрыкка р?хм?т укыдым.Яшел урманда барсын да бел?м,адашмам дип уйласа? да,?лл? нинди х?лл?р була ик?н.
    ??й барлык кызык х?лл?ре,кызу к?нд? су коенулары,эссе к?нн?ре,?ылы я?гырлары, йолдызлы ?ылы кичл?ре бел?н ?тте д? китте.??йге ялым онытылмаслык матур мизгелл?р бел?н ахырына якынлашты.Мондый к??елле ??йге яллар алда тагын да булсын иде.
    Дуслар,? сезне? ??йге ялларыгыз ничек ?тте?!
    Автор: ученица 6В класса МБОУ «Гимназия №3» г.Чистополя Республики Татарстан Ахмадиева Алсу.
    Куратор(педагог): учитель татарского языка и литературы Шарифуллина Гулия Азгатовна.
    Категория: III Всероссийский конкурс сочинений “Как я провёл лето” | Добавил: Ильгиз_Ринатович (01.10.2014)
    Просмотров: 1549
    Всего комментариев: 0

  3. какие птицы кормятся коркой деревьев?
    Можно ли из 6 спичек сложить такой 6-тиугольник, у которого бы 5 внутренних углов из 6-ти были острыми?
    Сказочное объяснение измения облика луны
    известно что число P составляет 1\5 от числа 135 , а число Q составляет 1\6 от 156 какое из чисел больше : P или Q?
    Пятиклассник Вася, выполняя домашнее задание по природоведению, в течение N дней каждое утро записывал показания уличного термометра в рабочую тетрадь. В учебнике Вася прочитал, что Уральские горы преграждают путь массам воздуха, поступающим с запада, зато холодный арктический воздух и теплые воздушные массы Прикаспия и южных пустынь сюда могут беспрепятственно проникать. Поэтому для Урала характерны резкие колебания температур: зимой — от суровых морозов до оттепелей и дождей, летом — от жары выше +35 °C до заморозков. Вася захотел найти среди своих записей наблюдений температуры такие резкие изменения.
    Напишите программу, которая определит день наблюдений, в который произошло максимальное изменение температуры по сравнению с предыдущим днем.
    В первой строке содержатся одно целое число N (2 ? N ? 100) – количество наблюдений
    температуры. Во второй строке содержатся N целых чисел в диапазоне от -40 до 40 — показания термометра.
    Вывести одно целое число — номер дня наблюдений, в который произошло максимальное изменение температуры по сравнению с предыдущим днем. Если есть несколько дней с максимальным изменением, то вывести номер первого из них.
    икс в кводрате минус икс больше или равно нулю
    сочинение про владимира дубровского
    Основанием прямого параллелепипеда является ромб с диагоналями 0,6 м и 0,8 м. Диагональ боковой грани параллелепипеда равна 1,3 м. Найдите его полную поверхность. С рисунком если не трудно.
    Выпишите слова, в которых звуков больше чем букв. Выполнить звуковую запись слов.- Темнеет… Готовятся к чаю… Дремлет Ася под маминой шубой. Я страшную сказку читаю О старой колдунье беззубой.
    доклад по крыловы и.а.

  4. Мини-сочинения про «Лето»

    1 вариант. 4 класс Лето – самая замечательная пора. Я всегда очень жду летних каникул. Люблю играть в футбол, купаться в реке, ходить в лес, путешествовать. Лето – самое подходящее время года для всего этого. Этим летом я много занимался спортом – играл в футбол на школьном стадионе почти каждый день.
    Летом я не только гулял, купался и загорал. Когда шел дождь, я читал свои любимые книги. Одна из них – «Белый клык» Джека Лондона. Она мне очень понравилась, и я хочу рассказать о ней. Главный герой – Белый Клык – собака-волк, очень преданный и справедливый, способный на большую и искреннюю привязанность. Этих качеств сейчас очень не хватает многим людям.
    Я хотел бы иметь такого четвероного друга, как Белый Клык. Я с нетерпением буду ждать следующего лета!
    2 вариант. 3 класс Летом мы всей семьей ездили в цирк. Я не первый раз была в цирке, но в этот раз мне особенно понравилось. Перед началом представления мне подняла настроение покупка моей любимой сахарной ваты.
    Представление было очень интересное. В первом отделении выступали акробаты, клоуны, жонглёры. А во втором – дрессированные хищники. Удивительно, как это человеку удается подчинить себе диких животных?
    Мне особенно понравился тигр, который прыгал с тумбы на тумбу сквозь обруч, закрытый бумагой, а потом даже сквозь горящий обруч.
    Домой мы возвращались очень весёлые, обсуждая понравившиеся номера.
    3 вариант. 3 класс Лето – мое любимое время года. Я хожу в школу, в третий класс и у меня летом самые длинные каникулы. Я знаю, что у каждого времени года есть свои достоинства. Зимой мне нравится наряжать елку, делать снежного ангела и ходить в гости на Рождество. Осенью часто идет дождь, и я могу ходить в любимых резиновых сапогах. А еще осенью мы отмечаем веселый праздник Хэллоуин – я обожаю наряжаться в жуткие костюмы. Весна тоже хороша: много цветов, молодые листочки на деревьях и мой день рождения. Но все же именно летом интересных занятий больше всего. Не зря говорят, что лето – время счастья и веселья.
    4 вариант. 5 класс Лето – потрясающая пора. Я с большим нетерпением ожидала каникул, и вот наконец они настали.
    В первую неделю каникул я вместе с ребятами из художественной школы ходила на пленер. Мы там изображали цветы, деревья, траву, и много чего еще. После пленера я несколько раз ездила в деревню. Мы ездили туда всей семьей, чтобы оказать помощь бабушке с дедушкой. Иногда я оставалась в деревне ночевать. А когда возвращалась домой, то навещала подружек и ходила с ними гулять. А потом началась знойная пляжная пора. Мы с сестрой почти ежедневно ездили на пляж, где купались и загорали.
    Увы… Лето промчалось очень быстро! И уже снова пора в школу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *