Сочинение на тему мама на татарском языке 7 класс

7 вариантов

  1. Самым моим лучшим другом является моя мама. Только ей я могу рассказать любую тайну, доверить самый заветный секрет. Она никогда не откажет в помощи и всегда даст тот совет, который действительно необходим.
    Мама всегда говорит, что между люди должно присутствовать доверие. Она учит меня добру, помогать всем, кто может нуждаться в моей помощи. Ее слова всегда подтверждаются действиями – мама никогда не делал никому ничего плохого. Ее руки всегда излучают тепло и пахнут ванилью. Иногда, когда бывает тоскливо, так приятно уткнутся в мамино плечо и просто помолчать. Она никогда не задаст лишних вопросов, а дождется, когда я сам спрошу ее о чем-нибудь. Мама никогда не пытается навязывать свое мнение, она уважает меня как личность и всегда старается поддержать во всем. Если я порой бываю неправ, мама никогда меня не ругает, а мягко указывает на ошибки и подсказывает, как можно их исправить.
    Мои друзья относятся к моей маме уважительно. Она очень гостеприимна и хорошо знакома со всеми ребятами, с которыми я дружу. Мама всегда старается помочь им, если есть необходимость. В нашем доме много животных – кошка, собака, хомяк, попугай, рыбки. Мама говорит, что животные помогают нам жить в гармонии с собой и прививают чувство ответственности. Я знаю, так говорят многие дети, но моя мама поистине самая лучшая, и я ее очень люблю.

  2. Сочинениены   язучы:    Татарстан    Республикасы,    Зеленодол    районы,    Васильево    посёлогында        яш??че,      2  нче   номерлы   м?кт?бене?      6  ,,Б”  сыйныфында   укучы
    Айдынова     Эвелина   Эльдаровна .
    (Укытучы:    Ибра?имова    Альмира      Хамзаевна)
    Сочинение:    ,, Минем     ?нием.”
    Минем    ?ниемне?     исеме  –  Марина.     А?а     утыз    ике    яшь.   Минем   ?нием   лаборант  булып  эшли.    Минем   ?чен    ?нием  –  д?ньядагы   и?   матур    кеше.
    Аны?     к?зл?ре      з??г?р     т?ст?н,     кап – кара     керфекл?р    бел?н    сызылган.      Ч?чл?ре     бик     озын,   кара      т?сле.         Мин       ?ниемне       бик       яратам,      ч?нки      минем     ?чен         аннан      да        кадерлер?к       кеше      юк.       ?нием         бик       оста      ашарга          пешер?.       Д?ньяда        аны?         ризыгыннан        т?млер?к        юктыр.           Мин       начарлык        эшл?с?м       д?,       ул      мине       бик     ярата.    Ул     ??р    кешег?    булышырга   тырыша.      ??р    кеше    ?чен     – ?ни     –  и?    якын   кеше.
    Мин    д?     ?ниемне   и?     яхшы,    и?    матур,    и?   ?йб?т    кеше  дип   шутлыйм.
    А в т о р     с о ч и н е н и я:   А й д ы н о в а      Э в е л и н а   Э л ь д а р о в н а,
    ученица     6  ,,Б”  класса    (русскоязычная   группа)  школы   №  2;
    проживающая      в   Республике   Татарстан,    Зеленодольском   районе,
    п.г.т. Васильево.-    учитель   татарского языка и литературы: Ибрагимова  Альмира   Хамзаевна.
    Сочинение,,Моя   мама.”
    Мою     маму    зовут    –   М а р и н а.    Ей    32  года.     Она     работает   лаборантом.   Для   меня  моя  мама   – в   мире    самый    красивый   человек.
    Её       голубоватые        глаза        очерчены     чёрными-чёрными    бровями
    Волосы    очень    длинные,    чёрного     цвета .    Я    свою    маму    очень   люблю,   для     меня    нет    ближе    человека.    Мама     очень    вкусно    готовит.   В    мире  нет   ещё     вкуснее     пищи.    Даже    если   я    сделаю    что-то     плохо,       она      меня    всё  равно  любит.  Она   каждому   хочет   помочь.    Для   каждого  –  мама-  самый   близкий   человек.
    Я  тоже   считаю   свою  маму  -самой   красивой,  самой   хорошей.
    С о ч и н е н и е н ы        я з у ч ы:          Татарстан        Республикасы,       Зеленодол     районы,     Васильево     посёлогыны?      2 нче  номерлы  м?кт?бене?   6  ,,Б”  сыйныфта    укучы:    Д у н и н       К и р и л л       Э д у а р д о в и ч.
    (Укытучы:      Ибра?имова      Альмира      Хамзаевна)
    (Автор   сочинения:    ученик     школы   №2       РТ,    Зеленодольского  района,                          п г т    Васильево :   Дунин   Кирилл   Эдуардович  –        учитель:
    Ибрагимова   Альмира   Хамзаевна)
    Т у г а н         т е л е м.
    Минем    туган    телем  –  рус   теле.     Л?кин    татар     телен   ??м    инглиз   телен    д?      ?йр?нерг?     кир?к.       Туган   тел –  матур     ??м  и?   якын  тел.     ??р   кеше   ?з   туган  теленд?   уйлый.      Кеше    туган   телен    х?теренд?     калдырырга   тели.   Туган   теле  ??р   кешег?  бик  кир?к,    ч?нки    ул   туган   теленд?    аралаша.
    ?з   телен   белм?г?н   кеше,   ?з   Ватанын   да  белм?с.
    Мой    родной    язык  –   русский    язык.     Но    и    татарский    язык,     и   англййский    язык      надо    изучать.      Родной     язык  –  самый   близкий  язык.   Каждый   человек  думает   на   своём   родном   языке.      Родной   язык     нужен   каждому  человеку,    потому  что   он  на  нём  общается.
    Человек  не  знающий   своего  родного  языка,   не  знает   своей  Родины.
    Ученица    8  ,,В”   класса,    школы   №  2,   п г т   Васильево,   Зеленодольского  района,   Р Т  –  Шакирова   Эльвира   Гафисовна.
    (  учитель –  Ибрагимова   Альмира   Хамзаевна)
    М и н е м     ? б и е м.
    Минем     ?биемне?     исеме-     ??мил?.      Ул  –    Яшел    ?з?нд?     яши.     ?бием?    илле  бер  яшь   тулды.
    Ул    бик   матур!    Минем  ?бием   инженер   булып   эшл?г?н,    х?зер   ул  пенсияд?.        Ул      мине     бик      ярата.      ?бием       бик     к?п     китаплар  укый,   серл?шерг?     ярата.       Ул   –    тыныч       холыклы,      ихтирамлы,       гадел      ??м т?земле.      ?бием    мине    ??рвакыт     а?лый,    бик     т?мле     итеп     ?зерли.    Шулай    ук  –   ул     бик    акыллы,   ч?нки     бик     к?п    итеп     укый.
    Аны?    дуслары   да    ?бием    кебек      ?йб?т    кешел?р.
    (Моя    бабушка.)
    Мою     бабушку    зовут  –  Джамиля.      Она    живёт    в   Зеленодольске.    Бабушке   –  пятьдесят   один  год.
    Она     очень   красивая.      Моя    бабушка   работала   инженером,    сейчас   она   на  пенсии.    Она   меня   очень  сильно   любит.    Она    со   спокойным   характером,     простая   и   терпеливая.   Бабушка   всегда   меня    понимает,     очень    вкусно    готовит.   Также    она    очень   умная,    потому   что   много   читает.
    Подруги    у    неё    такие   же    хорошие,     как   она    сама.

  3. Сочинение / Минем ?нием
    Мен? син ирт? бел?н йокыдан уянды? да к?зл?ре?не ачты?. Б?лм? кояш нуры бел?н балкып тора. ?йд? т?мле аш исе а?кый. Си?а бик р?х?т.
    Син шул вакытта ?зе? д? сизм?ст?н, “?ни” дип энд?ш?се?. Ниг?? Ч?нки х?зер бу ирт?нге с?гатьт? сине? й?р?ге?д? шатлык тыпырчына ??м ул мен? х?зер “?ни” диг?н с?з булып сине? к?кр?ге?н?н очып чыкты да ананы? к??елен? барып кунды. Ананы? й?зе елмайды, к?зл?ре эн?е кебек ялтырап китте. Ниг?? Ч?нки “?ни” диг?н с?з бел?н а?а ирт?нге с?гать тагы да матуррак булып китте. Аны? к??еле татлы хисл?р бел?н тулды.
    ?ни.. .Нинди олы с?з бу!
    Кеше ?з гомере?д? шул с?зне нич?м?-нич? кабат ?йт? ик?н? ?йтк?н саен, с?з я?адан-я?а м?гън? алып кил?. Ана шул бер с?зд?н сине? шатлыгы?ны да, кайгы?ны да, уйлары?ны да бел?. Алай гына да т?гел, ана бу с?з аша сине? й?р?ге?не к?р?. ?йе, к?р?. Ч?нки, “?ни” диг?н с?з ул ?зе й?р?кт? туа. ? й?р?кт?н чыккан с?з й?р?кк? барып кер?. ?ни дип ?йтте?ме, син инде к?чле д?, син инде б?хетле д?!
    ??ркемг? ?з ?нисе д?ньядагы и? кадерле кеше булган кебек, ми?а да ?з ?нием ? кадерлел?рд?н д? и? кадерлесе. Барлык балаларныкы кебек, минем д? телем “?ни” с?зе бел?н ачылган. ?ниемне? йомшак куллары, ягымлы тавышы, мо?лы ?ырлары безг? шатлык китер?. “?нием” дип энд?ш? ген? аз ?ле ?нил?рг?. К?бр?к булышырга, йорт эшл?ренд? кул арасына керерг? кир?к. Аздан да к??елл?ре булып куя бит аларны?.
    ?ни безне (абыем бел?н мине) бик ярата, тигез к?р?. Ул безг? т?мле-т?мле ризыклар пешер?, кичен назлап йоклата, ? ирт?н “кызым” диеп с?еп уята. Ярый ?ле, ?нием, ян?ш?мд? син бар! К?нн?рем син булганга аяз, т?нн?рем ай-йолдызлы якты. Салкыннарда к??ел ?ылы?ны биреп ?ылытасы?, безне? ?чен ял димисе?, ??рвакыт хезм?т ит?се?.
    “Балачак ? шук чак”, дил?р. Безне? д? т?рле чакларыбыз булгалыйдыр, ?нием. Зин?ар ?чен, безне кичер? к?р. Син безне кешел?рг? карата ш?фкатьле, ягымлы булырга, ??ркемг? ярд?м кулын сузарга ?зер торырлык иттереп ?стерерг? тырышасы?. Р?хм?т, ?нием, барысы ?чен д? зур р?хм?т! Бирг?н ки??шл?ре? тормыш итк?нд? юлдаш булсалар иде. Озын гомерле булып, безне? у?ышларыбызга с?енеп озак яш?с?? иде, ?нием!
    Ташлама, ?нк?й, ташлама
    Мине изге дога?нан.
    Ташласа? изге дога?нан,
    Мин б?хетле булалмам.

  4. Материнское сердце любит своих детей в любых ситуациях, с тех самых пор, как в один прекрасный и незабываемый день жизни мама берет на руки своего малыша. Желание вырастить ребенка, который оправдает все надежды и ожидания, с этого дня занимает все мысли матери, и только ребенку теперь безраздельно принадлежит ее любящее материнское сердце.
    Мама, мамочка! Ты достойна этих нежных искренних слов. Я смотрю на тебя и вспоминаю свое беззаботное детство. Ты подарила нам с сестрой жизнь и посвятила нам всю себя. Как твое сердце может любить нас так сильно! Как жаль, что мы не задумываемся, что порой своими поступками или резкими словами можем тебя обидеть. Прости нас за то, что мы тебя расстраиваем, что иногда ты выслушиваешь замечания учителей о нашем плохом поведении.
    Нам стоит чаще задумываться о том, как не ранить твое сердце, как сделать так, чтобы разгладились морщинки на твоем лице. Ведь чем старше мы становимся, тем больше ты нуждаешься в нашем внимании и любви. Мы не должны стесняться быть добрыми и нежными с мамой, не считать за труд быть терпеливыми и внимательными к ней.
    https://uchim.org/sochineniya/pro-mamu – uchim.org
    Невостребованные и неизрасходованные добрые чувства иссякают, мы привыкаем быть черствыми и неблагодарными с самым родным и близким человеком — мамой. А очень часто бывает, что мы ведем себя расчетливо и грубо: «Если ты купишь мне новый телефон, я постараюсь получить по географии высокую оценку; если разрешишь пойти на вечеринку, вынесу ведро с мусором».
    Мы должны любить свою жизнь уже за то, что она подарила нам маму — такую жизнерадостную, искреннюю, добрую и мудрую. Ведь сколько детей на этом свете лишены этого счастья. Материнское сердце и безграничная материнская любовь не согревают их, не наполняют их детские жизни смыслом.
    Мама, ты стала для меня другом, единомышленником, который понимает и уважает мои интересы. Ты всегда прислушиваешься к тому, что подсказывает тебе твое материнское сердце, и даешь верный совет. Спасибо тебе, мама, за то, что ты есть, и что твое сердце всегда готово любить и прощать!

    3. Сочинение-описание

    Самый дорогой человек для меня – это моя мама. Моя мамочка приветливая, добрая, нежная, ласковая, жизнерадостная. Она умеет поддержать в трудную минуту и дать дельный совет. Моя мама среднего роста, стройная, как березка, и очень женственная.
    У нее прекрасные кудрявые волосы, напоминающие золотое колосистое поле. Глаза моей мамы голубые, как васильки. Они всегда ясные и излучают доброжелательность.
    Губы ее ярко-красного цвета, словно спелые вишни. Лицо ее всегда озарено ласковой улыбкой, которая поднимает настроение и снимает усталость. Говорит мама спокойно, ласковым тоном. Слушать и разговаривать с ней интересно и приятно. Мамочка моя очень терпеливая, покладистая. Ее все уважают и любят. Я очень горжусь своей мамой.

    4. Сочинение на тему мама для 1, 2 класса

    Мама – это самый родной и близкий человек для всех людей. Мою маму зовут Ирина. Она молодая и красивая. Мама нигде не работает. Каждое утро они с папой отвозят мою сестренку Дашу в детский сад, а потом мама проверяет, а иногда и помогает делать мне уроки. Мама очень трудолюбивая и умелая. Она всегда все успевает: и приготовить, и прибраться. Мама так вкусно готовит, что мы всегда просим добавки. У мамы есть хобби, она любит вязать. Нам с Дашей она связала носки и варежки, а папе – свитер и шапку. Мама всегда заботится о нас и переживает, если что-то не так. Моя мама очень добрая. Правда, когда мы с Дашей балуемся, она бывает строгая и может нас иногда поругать. Я очень люблю свою маму, она — мой лучший друг. Я рассказываю ей все мои секреты и тайны. Мама всегда поймет и поможет. Я стараюсь не огорчать её своими поступками. Делаю дома сюрпризы для мамы, чтобы у неё всегда было хорошее настроение.
    Моя мамочка лучше всех!

    5. Сочинение за 3, 4 класс

    Самый дорогой для меня человек — это моя мама. Моя мама среднего роста, очень женственная. У неё прекрасные светлые волосы, не очень длинные. Глаза моей мамы голубые, как морская волна. Они всегда ясные, приветливые, ласковые. Говорит мама спокойным тоном. Разговаривать с ней интересно и приятно.
    Мамочка моя очень терпеливая, покладистая, добрая, весёлая, энергичная и уникальная. Её все уважают и любят. Мама всегда поддерживает меня в трудную минуту. Она мастер на все руки: умеет вышивать крестиком, вязать разными способами, шить и вкусно готовить. Мамина профессия — парикмахер. Я очень люблю наблюдать, как она работает — делает людей красивыми. Но она поздно приходит домой, потому что у неё много клиентов.
    У меня с мамой много общего. Мы с ней вместе вяжем, шьём, вышиваем. Я ей помогаю во всех делах. Моя мама самая лучшая и я её очень-очень люблю!
    Всё для учебы » Сочинения » Сочинение про маму для всех классов

  5. ?нк?й тетк?н йондай Карлар коела к?кт?н. К?зл?ремне йомам, К?рм?мме дип, Кабат шул ук т?шне… Роберт ?хм?т?анов ?нк?й, ?ни, н?н?, ин?й… Си?а балалары? нинди ген? исемн?р бел?н энд?шм?сен, эчт?леге? бер ?к кала бир?. Син — Ана! К?кр?к с?тен имезеп ?стерг?н, т?нн?рен, безне? ?чен борчылып, бер ген? мизгелг? д? керфек какмаган Ана. Мен? син, т?мле ризыклар пешереп, татлы ч?йл?р ясагач, безне ?ст?л янына д?ш?се?. ?зе? к?п вакыт утырмыйсы? да. К?зе?д? — с?енеч чаткылары. Яратып, т?мл?п ашавыбызны к?реп, балаларча беркатлылык бел?н шатланасы?. Гел эшл?п юрырга гына к?некк?н куллары?ны, кая куярга белмич?, ?ле алъяпкыч ит?ген?, ?ле бер-берсен? яшер?се?. Кышкы чишм?л?рне? салкын суында керл?р чайкаган куллар ул. Ид?н юган, с?д?ф таккан, ш?л, оек б?йл?г?н куллар… Кичл?рен, кечкен? пыялалы к?злеге?не борын очына элеп аласы? да газета караштырасы?. Шуннан бер-бер яхшы с?з, гыйбр?тле вакыйга тапса?, безг? д? укып калырга ашыгасы?. Андагы юлларда к?лке с?зл?р язылганда, иренн?ре?не? ??елеп китк?нен к?р?м мин. Син кычкырып к?л? д? белмисе?дер шикелле. Юк, бел?се?. ?д?псез булып к?рен?се?, безне эшебезд?н б?л?се? килми. Мен? син, вак-вак атлап, т?р якка узасы?. Мин, ?зе?н?н яшереп кен?, ??р х?р?к?те?не, ??р ымы?ны к?з?т?м. Ачык ишек аркылы т?р?з т?бенд?ге г?лл?р янына килг?не?не к?р?м. Киб? башлаган яфракларны кайчы бел?н сак кына кисеп аласы?. Т?пл?рен тотып-тотып карыйсы? да баш чайкап куйгандай ит?се?. Туфраклары катыбрак китк?н, тамырлары кысылгандыр, дип борчыласы?мы син? ?ылы ?йд? сусын аладыр дисе?ме? Кайбер г?лл?р турысында озаграк тукталып торасы?. Ал ч?ч?кле тамчы г?ле — сине? яшьлеге? хатир?семе? Аны ниг? башкаларыннан ныграк яратасы? син, ?ни? Яран г?ле д?, рауза г?ле д? бик якындыр, ахрысы… Яфрак-парын ирк?л?п, ?ылы сулышы?ны ?реп куймас иде?. И ?ни… Без д? — ?зе? кебек. Ни д?р???д? яратуыбызны с?зл?р бел?н ?йт? д? алмыйбыз. Т?не?, ?аны? ?шег?нд?, ??рвакыт яны?да да булмыйбыз. ?мма к??елд?н нурлы й?зе?не? сур?те ?уелмый. Арган куллары?а х?л керт?се, агара башлаган ч?чл?ре?н?н сыйпыйсы, безне яраткан к?зл?ре?н?н ?б?се иде. Син т?рбил?г?н тыйнаклык кына ?н? шул тел?кл?рне тыеп тора, ?мма, ничек булса да, й?р?кт?н ташыган с?ю хисен сиздер?се кил?.
    ну вот както так

  6. сочинение на татарском про маму!

    Ответы:

    ?нк?й тетк?н йондай Карлар коела к?кт?н. К?зл?ремне йомам, К?рм?мме дип, Кабат шул ук т?шне… Роберт ?хм?т?анов ?нк?й, ?ни, н?н?, ин?й… Си?а балалары? нинди ген? исемн?р бел?н энд?шм?сен, эчт?леге? бер ?к кала бир?. Син — Ана! К?кр?к с?тен имезеп ?стерг?н, т?нн?рен, безне? ?чен борчылып, бер ген? мизгелг? д? керфек какмаган Ана. Мен? син, т?мле ризыклар пешереп, татлы ч?йл?р ясагач, безне ?ст?л янына д?ш?се?. ?зе? к?п вакыт утырмыйсы? да. К?зе?д? — с?енеч чаткылары. Яратып, т?мл?п ашавыбызны к?реп, балаларча беркатлылык бел?н шатланасы?. Гел эшл?п юрырга гына к?некк?н куллары?ны, кая куярга белмич?, ?ле алъяпкыч ит?ген?, ?ле бер-берсен? яшер?се?. Кышкы чишм?л?рне? салкын суында керл?р чайкаган куллар ул. Ид?н юган, с?д?ф таккан, ш?л, оек б?йл?г?н куллар… Кичл?рен, кечкен? пыялалы к?злеге?не борын очына элеп аласы? да газета караштырасы?. Шуннан бер-бер яхшы с?з, гыйбр?тле вакыйга тапса?, безг? д? укып калырга ашыгасы?. Андагы юлларда к?лке с?зл?р язылганда, иренн?ре?не? ??елеп китк?нен к?р?м мин. Син кычкырып к?л? д? белмисе?дер шикелле. Юк, бел?се?. ?д?псез булып к?рен?се?, безне эшебезд?н б?л?се? килми. Мен? син, вак-вак атлап, т?р якка узасы?. Мин, ?зе?н?н яшереп кен?, ??р х?р?к?те?не, ??р ымы?ны к?з?т?м. Ачык ишек аркылы т?р?з т?бенд?ге г?лл?р янына килг?не?не к?р?м. Киб? башлаган яфракларны кайчы бел?н сак кына кисеп аласы?. Т?пл?рен тотып-тотып карыйсы? да баш чайкап куйгандай ит?се?. Туфраклары катыбрак китк?н, тамырлары кысылгандыр, дип борчыласы?мы син? ?ылы ?йд? сусын аладыр дисе?ме? Кайбер г?лл?р турысында озаграк тукталып торасы?. Ал ч?ч?кле тамчы г?ле — сине? яшьлеге? хатир?семе? Аны ниг? башкаларыннан ныграк яратасы? син, ?ни? Яран г?ле д?, рауза г?ле д? бик якындыр, ахрысы… Яфрак-парын ирк?л?п, ?ылы сулышы?ны ?реп куймас иде?. И ?ни… Без д? — ?зе? кебек. Ни д?р???д? яратуыбызны с?зл?р бел?н ?йт? д? алмыйбыз. Т?не?, ?аны? ?шег?нд?, ??рвакыт яны?да да булмыйбыз. ?мма к??елд?н нурлы й?зе?не? сур?те ?уелмый. Арган куллары?а х?л керт?се, агара башлаган ч?чл?ре?н?н сыйпыйсы, безне яраткан к?зл?ре?н?н ?б?се иде. Син т?рбил?г?н тыйнаклык кына ?н? шул тел?кл?рне тыеп тора, ?мма, ничек булса да, й?р?кт?н ташыган с?ю хисен сиздер?се кил?.

  7. ?нк?й тетк?н йондай Карлар коела к?кт?н. К?зл?ремне йомам, К?рм?мме дип, Кабат шул ук т?шне… Роберт ?хм?т?анов ?нк?й, ?ни, н?н?, ин?й… Си?а балалары? нинди ген? исемн?р бел?н энд?шм?сен, эчт?леге? бер ?к кала бир?. Син — Ана! К?кр?к с?тен имезеп ?стерг?н, т?нн?рен, безне? ?чен борчылып, бер ген? мизгелг? д? керфек какмаган Ана. Мен? син, т?мле ризыклар пешереп, татлы ч?йл?р ясагач, безне ?ст?л янына д?ш?се?. ?зе? к?п вакыт утырмыйсы? да. К?зе?д? — с?енеч чаткылары. Яратып, т?мл?п ашавыбызны к?реп, балаларча беркатлылык бел?н шатланасы?. Гел эшл?п юрырга гына к?некк?н куллары?ны, кая куярга белмич?, ?ле алъяпкыч ит?ген?, ?ле бер-берсен? яшер?се?. Кышкы чишм?л?рне? салкын суында керл?р чайкаган куллар ул. Ид?н юган, с?д?ф таккан, ш?л, оек б?йл?г?н куллар… Кичл?рен, кечкен? пыялалы к?злеге?не борын очына элеп аласы? да газета караштырасы?. Шуннан бер-бер яхшы с?з, гыйбр?тле вакыйга тапса?, безг? д? укып калырга ашыгасы?. Андагы юлларда к?лке с?зл?р язылганда, иренн?ре?не? ??елеп китк?нен к?р?м мин. Син кычкырып к?л? д? белмисе?дер шикелле. Юк, бел?се?. ?д?псез булып к?рен?се?, безне эшебезд?н б?л?се? килми. Мен? син, вак-вак атлап, т?р якка узасы?. Мин, ?зе?н?н яшереп кен?, ??р х?р?к?те?не, ??р ымы?ны к?з?т?м. Ачык ишек аркылы т?р?з т?бенд?ге г?лл?р янына килг?не?не к?р?м. Киб? башлаган яфракларны кайчы бел?н сак кына кисеп аласы?. Т?пл?рен тотып-тотып карыйсы? да баш чайкап куйгандай ит?се?. Туфраклары катыбрак китк?н, тамырлары кысылгандыр, дип борчыласы?мы син? ?ылы ?йд? сусын аладыр дисе?ме? Кайбер г?лл?р турысында озаграк тукталып торасы?. Ал ч?ч?кле тамчы г?ле — сине? яшьлеге? хатир?семе? Аны ниг? башкаларыннан ныграк яратасы? син, ?ни? Яран г?ле д?, рауза г?ле д? бик якындыр, ахрысы… Яфрак-парын ирк?л?п, ?ылы сулышы?ны ?реп куймас иде?. И ?ни… Без д? — ?зе? кебек. Ни д?р???д? яратуыбызны с?зл?р бел?н ?йт? д? алмыйбыз. Т?не?, ?аны? ?шег?нд?, ??рвакыт яны?да да булмыйбыз. ?мма к??елд?н нурлы й?зе?не? сур?те ?уелмый. Арган куллары?а х?л керт?се, агара башлаган ч?чл?ре?н?н сыйпыйсы, безне яраткан к?зл?ре?н?н ?б?се иде. Син т?рбил?г?н тыйнаклык кына ?н? шул тел?кл?рне тыеп тора, ?мма, ничек булса да, й?р?кт?н ташыган с?ю хисен сиздер?се кил?.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *