Сочинение на тему осень 6 класс на татарском языке

3 варианта

  1. Табигать ??рвакыт ?зг?реп тора. Ел фасыллары алмашынган саен табигать т? я?а киемн?рен кия. Мен? х?зерге вакытта да, узене? алтын яфраклары бел?н, к?з килеп ?итте. Бу ел фасылы, башкаларыннан аеруча матур, урманнар, болыннар ?зл?рен? ген? хас бер т?ск? кер?л?р. Каеннар и? беренче булып яфракларын коя башлыйлар, ? инде аннан со? калган агачлар да, киемн?рен алыштыралар.
    Кырларда комбайннар г?релтесе ишетел?. Арыш,бодай ?ирл?ре бушап кала. Комбайнчылар басуларда к?нн?р буена,ялны белмич? эшлил?р.Ч?нки бер эш к?не ел буена туендырачак. Тизд?н кырларны кара каргалар яулап ала. Аларны? ерак юлга кит?р ?чен х?л ?ыясы, тукланасы бар. Алар шунда коелып калган б?ртекл?рне р?х?тл?неп ч?плил?р, аннары, канатларын ныгытыр ?чен, т?ркем-т?ркем булып очып алалар. Башка кошларда ??й аендагыча сайрамый. Алар ашыгыч ыгы-зыгыда. Тизд?н алар да ?ылы якларга китеп, кыш бетк?нен к?т?ч?кл?р. З?п-з??г?р к?кт? ?епк? тезелеп кыр ?рд?кл?ре, торналар саубуллашып, ерак юлга кузгала.
    Бакчаларда да к?пт?нн?н инде эшл?р башланды, ??мм?се д? ,салкын к?нн?р башланганчы тырышып-тырмашып у?ышларын ?ыялар. Б?р??гел?рне, суганнарны ,кишерл?рне алып бетерг?нн?н со?, бакчаларга тракторлар кереп, б?тен ?ирл?рне с?реп чыгалар.  Бу ?ле авылларда эшл?р бетк?нне а?латмый, ч?нки бер эш к?не ел буена тукландырырга с?л?тле.
    К?з, аеруча мо?су ел фасылы. К?бесенч? , ул мо?сулыкны, табигатьк?  т?сл?р ?сти. Кызыл, алтынсу – бу т?сл?р к?зне? аеруча бер ?зенч?леге булып торалар. Урманнарда агачлар, болыннарда ?л?нн?р ?зл?рен? хас булган бер т?с алалар. Тизд?н салкын к?нн?р башланып,  я?гырлар яварга тотыначак.  ? инде аннан со?, урманнарда,  каенлыкларда г?мб?л?р баш калкытачаклар, кешел?рг? тагын бер эш ?ст?л?ч?к кен?.
    К?з турында бик к?п шигырьл?р, ?ырлар язылган.  Бу ел фасылы шагыйрьл?рг? ил?ам ?ст?п тора. Минем фикеремч?, к?з к?не, барлык н?рс? д?: кешел?р д?, тереклек т?, кошлар да ?анланалар. Кешел?р бакчаларда эшл?с?л?р, тереклек-??нлекл?р кышка ?зерл?н?л?р, ?зл?рен? азыклар табып, аларны яшереп куялар. ?ле к?з килг?нн?н со? да, салкын  к?нн?р булмаячак, ч?нки тизд?н ?бил?р чуагы башлана. Мен? шул вакытта инде кешел?р ?ылы к?нн?р бел?н р?х?тл?неп кала алачаклар.
    ? болай, к?з бик матур ел фасылы, ?ле кайчан без шундый матурлык  к?р? алыр идек? Д?нья шундый т?сл?рг? к?мелг?н чакта,елмаймыйча булмый. Алтынсу т?сл?р ??рвакыт к??елл?рне ген? к?т?реп тора.

  2. ДАЮ 25 БАЛЛОВ! Здравствуйте! СРОЧНО НУЖНО! Проверьте пожалуйста словосочетания и слова на грамотность, нет ли ошибок. ОСОБЕННО В ПРИСТАВКАХ ПРЕ И ПРИ! Если есть пишите ответ! Заранее спасибо!
    Вот слова:
    Притворить дверь, препятствие,презирать труса, прибывать к морю, приятный, придумать, примирять друзей, прийти, привет, приключение, новый приёмник, претворить мечту в жизни, причина, пример, примерять костюм, природа, преодолеть препятствие, пригласить, приготовить, присутствовать, прикрепить, прекратить, придел к дому, предел терпения, превратить, преобразовать, пригодиться, привыкать, приспособить, предать друга, придать форму, преемник директора, презреть сироту, преклоняться перед талантом, преклониться к земле, прибывать на вокзале, преподнести цветы.
    Вспомни парные по звонкости-глухости согласные звуки Допиши обозначающие их буквы.Звонкие б,д,з. глухие ф,к,ш
    Вставь пропущенные орфограммы.
    Оч…ровател…ные еж… в тиш…не ч..щи ш..пят на ш…шки. Мыш.. реш…ли сш…ть ч…лму для ч…йки. Птич…ка везёт колюч…ку на тач…ке
    придумать несколько предложений,которые объяснили бы ,почему слова”отец”,”Отчество”, и “Отчизна” одного корня.
    Запиши только те числа от 7 до 63 которые н7 без остатка
    Напишите пожалуйста схему к придлажееиям:
    Здравствуйте Николай Иванович,можно записат. моего сына на прием?
    Молодой человек можно к вам обратиться?
    Доктор Николай Иванович мой колега
    однокоренные слова слова белоствольной
    зачеркни лишнюю букву кжспхцф
    що таке складне слово
    Рост Серёжи 164 см, Катя на 8 см ниже Серёжи, но на 12 см выше Димы. Вычисли рост Кати и рост Димы. С краткой записью

  3. два автомобиля движутся друг за другом по прямому шоссе : первый со скоростью v , второй со скоростью 4v . скорость первого автомобиля относительно второго равна…
    14. Укажите верное объяснение написания выделенных (-ого) слов (-а).
    Не слышно было ничего такого, что (бы) нарушало спокойствие природы.
    1) чтобы – всегда пишется слитно;
    2) что бы – всегда пишется раздельно;
    3) чтобы – здесь это союз, поэтому пишется слитно;
    4) что бы – здесь это наречие что с частицей бы, поэтому пишется раздельно
    Заметив, что дорога мне как будто полезна, мать ездила со мной беспрестанно : то подгородные деревушки своих братьев, то к знакомым помещикам; один раз, не знаю куда, сделали мы большое путешествие; отец был с нами.
    вначале кокого века тюрки воевали на два фронта
    Как проверить гласную А в слове: слышАл.
    Пароход проплыл по течению реки 68.6 км за 2 ч.,а против течения реки за то же время расстояние на 10 км меньше. Какова собственная скорость парохода?Какова скорость течения реки?
    помогите решить задачу : объём комнаты 72 м в кубе,высота 3 м.Найтите площадь пола комнаты..
    Транспорт имеющий максимальное среднее расстояние перевозок
    Переведите этот текст: Бер авылда карт белен карчык яшеген, ди.
    Перепишите предложения, употребляя правильные предлоги:
    1. ……… the 25th of December people celebrate Christmas.
    2. They returned from wood …….. sunset.
    3. He like to get up ………… sunrise.
    4. The future belongs ……….. air transport.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *