Сочинение на тему си адыгей

5 вариантов

  1. Сочинение.
    Адыгея в литературных произведениях
    и творчестве народа
    Адыгея …Сказочная  земля горных, смелых, мужественных людей.
    Что такое Адыгея? Это горы и реки, водопады и дольмены , песни и зажигательные танцы. И ,конечно, народ- трудолюбивый, гостеприимный, древний.
    Адыгея очень ярко отражена в произведениях  устного  народного творчества, в стихах, поэмах,  романах, рассказах.
    Мы знаем, что все древние народы обладали своей мифологией. Древние адыги тоже  прошли эту школу мифологического объяснения мира. Так появился « Нартский эпос». В произведениях «Нартского эпоса»показано, как адыги боролись за производство материальных благ, изготовление орудий труда, за огонь, за похищенных невест. В  эпосе сталкивается новое и старое. Олицетворение доброты, чистоты и любви к ближним является «мать нартов»  Саталей. Центральным героем адыгского эпоса является нарт Саусырыко.
    Не  менее значительный образ сурового юноши- богатыря Батыноко. Батыноко- олицетворение мужества и отваги, чести и прямоты.
    Очарование адыгским народом, его мудростью, героизмом и красотой отражали в своих произведениях многие писатели. Нальбий Куёк в повести» «Черная гора» поет гимн во славу  нашего народа. Ранние стихи поэта- прозаика связаны с метафоричностью, опираются на фольклорные традиции. Все страницы жизни адыгского народа      отражены в его произведениях. В повести «Лес одиночества», романе «Вино мертвых» вся история адыгов, его обычаи, традиции, мировидение .Н. Куёк считал , что каждый человек после себя оставляет мысли, чувства, которые ещё долго согревают душу.
    Любовь к родной земле, к народу- труженику вдохновляла другого адыгского писателя- Хазрета Ашинова. Без ощущения духовных корней он не мог  писать свои произведения. Особенно достоверно Х. Ашинов передал повседневную жизнь простых людей. Храбрость, стойкость, мужество- эти качества всегда привлекали мужчин. Именно эти качества изобразил Х. Ашинов в повести «Всадник переходит бурную реку», «Поймавший молнию». Герои Ашинова ведут спор о назначении человека на земле.
    Писателей Адыгеи волновал вопрос о месте и роли женщины- горянки в семье и обществе. Именно эту проблему отразил П. Кошубаев в произведении «Пророчество судьбы». Другая тема в творчестве писателя- современные адыгейские юноши и девушки  ,их взгляды на жизнь, отношение между людьми. Жизнь, мечты адыгского народа показаны в произведениях «Дорога к счастью» Т. Керашева, «Тайна старого дуба» К. Жанэ, «Слышится топот коня» Паранука и другие. Ещё я бы хотела остановиться на лирических произведениях, в которых показана красота и величие  Адыгеи. С. Яхутль написал стихотворение  о мощи и красоте гор («Если горы тебя зовут»), Андрухаев любовь к Родине  выразил в стихотворении «Кавказ», Жане обычаям народа посвящал стихотворение  « У адыгов обычай такой», Гадагатль  в стихотворении «Моя Адыгея» выразил не только восхищение  любимой республики ,но и   воспел дружбу русского и адыгского народов.
    У адыгов с русскими крепка
    Дружба и вовеки  нерушима,
    Вместе мы идем с рукой рука
    По просторам Родины любимой.
    В нашей столице протекает река со светлым названием Белая. С. Яхутль очень точно передал мощь и красоту реки в своем стихотворении «Белая» .
    С песней брызги рассыпает.
    А вода бурлит, клокочет.

    Дышат волны, блещут волны

    Словно песня молодая…
    Шхагуаш летит, бурля,
    Теплым светом наполняя
    Наши души и поля.
    Как красивы горы Адыгеи,
    Бескрайны плодородные поля.
    Моя песня – сестра  гор и полей,
    Сердцу милые с детства края.
    Я родился и рос в колыбели твоей
    Адыгея родная моя.
    С.Якутль
    Однажды в библиотеке я увидела брошюрку  С.Абреговой «К своим истокам». Прочитав первое стихотворение, не могла оторваться. На первый взгляд стихотворения кажутся простыми, но сколько в них прелести, красоты, любви к  родному краю, любимой столице – Майкопу.
    Ярких красок  калейдоскоп-
    Мой любимый родной Майкоп.
    Вмиг светлеет от счастья взгляд.
    Как я встрече с тобою рад.
    Поэтесса настоящим кладом  считает искромётную музыку танца.
    Восхищает людей с давних пор
    Зажигательный танец гор :
    «Гажеудж», «Исламей», «Зафак».
    Вмиг рассеют тоску и мрак.
    Писатели, поэты преумножают славу Адыгеи, посвящая ей свои труды.
    Дороги и к сердцу близки
    Родины края.
    Древняя земля адыгов- колыбель моя.
    С. Абрегова

  2. Гъыщ Казбек я 11-рэ В классым ис еджак1у.
    2012-рэ илъ.
    Адыгэ хьак1эщыр.
    «ХьакIэ»  мы гущыIэр адыгабзэм къызхэхьагъэр адыгэ лъэпкъым, адыгэ цIыфмэ азфагу зэфыщытыкIэ гъэнэфагъэхэр илъы зыхъугъэм щегъэжьагъэн фае. Адыгэ лъэпкъыр анахь лъэпкъыжъэу Кавказым исмэ ащыщ. Арэу зыхъукIэ, мы гущыIэм ыныбжь илъэс мин пчъагъэкIэ плъытэн  плъэкIынэу къысщэхъу.
    Унагъор адыгэмкIэ осэнчъэу щытыгъ. Ащ ис цIыфмэ азыфагуи хэбзэ гъэнэфагъэхэр илъыгъ. А пстэуми япхыгъэу адыгэм ипсэукIэ, ищагу ыгъэпсыщтыгъэ. Псэуалъэу ышIыщтыгъэхэр, непэ тлъэгъурэ мыжъо, чырбыщым ахэмышIыкIыгъагъэми, лъэхъанэу зыщишIырэм елъытыгъу, псэуалъэ пэпчъ чIыпIэ гъэнэфагъэ щагум щаубытыщтыгъэ.
    Амал горэ зиIэу, зышъхьэ зылъытэу, уасэ зыфэзышIыжьырэ адыгэ пэпчъ ищагу хьакIэщ дэтыгъ. Ащ ипчъэ хэт фэдэрэ хьакIэмк1и зэIухыгъагъ.
    ХакIэщыр апэу узIуорэ псэолъагъ. Къэлапчъэм пэмычыжьэу агъэуцущтыгъ. ХьакIэщ пчъэIум Iудзыгъэу шышIоIу агъэуцущтыгъ. Ар мыгъум дэдэу ыкIи мыпсыгъо дэдэу чъыгыпкъэу, къутэмабэ щызэбгырыкIэу къыхахыщтыгъ. Пытэу чIыгум хатIэщтыгъ. ШхомлакIэр шIохадзэмэ къышIомызынэу къутамэхэр пахыкIыщтыгъ. ШышIоIум ыщэчын фэягъэ шы хьэкъу-жъокъу зытIущым акIуач1э.
    Джы хьак1эщ унэм тихьан. Унэ кIоцIыр хъоо-пщаоу, гуIэтыпIэу агъэпсыщтыгъэ. ХьакIэмэ апай гъолъыпIэ зытIу итэу, тIысыпIэхэри хьакIэщым рагъэуцощтыгъ. ГъолъыпIэм ышъхьагъ алырэгъу зиIэм пилъэщтыгъ. ащ ыкIыIукIэ  лъытэныгъэ ин зыфашIырэ хъулъфыгъэу унагъом исыгъэм иIэшэ-шъуашэ палъэщтыгъ.
    Унагъом иблагъэми, иIахьылми е зыпарк1и фыщымытми зэригъэлъэгъунхэу, зыщигъэпсэфынэу къахахьэрэр ары адыгэхэр хьакIэкIэ заджэщтыгъэхэр.
    ХьакIэ къызфэкIогъэ унагъор илыягъэу гумэкIыщтыгъ. ХьакIэм гъогууанэ къыкIугъэу, пшъыгъэу щытмэ, бэ тырамыгъашIэу гъомылэ хьазырэу яIэм щыщ фырахьэщтыгъ, хагъаIэщтыгъ. Адыгэ бзылъфыгъэ Iушэу, унэгъо тэрэз щапIугъэм гъэтIылъыгъэ IэпэчIэгъанэ имыIэу хъущтыгъэп. Ар къеушыхьаты мы гущыIэжъ дахэм: «ХьакIэ къэкIощт Iори гъэтIылъ, бэрэ щылъыгъ пIоу умышхыжь». ХьакIэм гъомылэм ишIу фызэблахыщтыгъ. ХьакIэр щысын хьак1эмэ, е псынкIэу тэджыжьынэу щытмэ кIэпщыр пчъаблэм зэрэпилъагъэмкIэ къашIэщтыгъэ.
    ХакIэм гухэлъэу иIэмкIи, зыщежьэжьыщтымкIи бысымыр еупчIыщтыгъэп, хэбзагъэп. Ежь хьак1эм къы1омэ арыгъэ зиш1эщтыгъэр.
    ХьакIэр щысын хьакIэмэ иши чIыпIэ къыфагъотыщтыгъэ, агъашхэщтыгъ, бэрэ щымысыщтымэ шышIоIум дэжь щагъашхэщтыгъ.
    ХьакIэщыр, ныбжьыкIэхэр пIугъэн гъэсэгъэнхэмкIи, чIыпIэшIоу щытыгъ. ХьакIэр зэрагъэлъэгъунэу, рамгъэзэщынэу чылэм лIышIоу дэсмэ бысымым макъэ аригъэIущтыгъ къакIощтыгъэх. НыбжьыкIэу ащ къекIуалIэщтыгъэри
    мэкIагъэп.
    ХьакIэми, ар лIы цIэрыIоу лIы шъыпкъэу щытыгъэмэ, хэгъырэйхэми къэбар гъэшIэгъонэу, акъыл зыхэпхынэу къаIотэн алъэкIыщтыгъэр бэ.
    ХьакIэщым унагъом ис хъулъфыгъэу жъы хъугъэу, зишыуанэ зэтезымыхыщтыгъэу, зилIыгъэ чIып1абэмэ ащызыушэтыгъэмкIи, зэщтегъэупIэ дэгъоу щытыгъ. Пчыхьэрэ  ащ фэдэ лIым дэжь ежь фэдэуи нахь ныбжьыкIэхэуи чылэм адэсхэр къакIощтыгъэх, якIэлэгъум алъэгъугъэхэмрэ, къяхъулIагъэхэмрэ агу къагъэкIыжьыщтыгъэх. Ащ фэдэ къэбархэр, ныбжьыкIэхэр пIугъэнымкIэ, яшIэныгъэ, ягулъытэ нахь куу хъун, зиушъомбгъунымкIэ уасэ зимыIэ амалэу щытыгъ. ХьакIэщыр ныбжьыкIэхэмкIэ ублэпIэ еджапIэу щытыгъэу пIон плъэкIыщт.

  3. Адыгэ  Республикэм  имэфэк1  фэгъэхьыгъэ  сценариеу
    «Адыгееу  сигупсэу  сик1ас».
    (Звучит адыгейская,инструментальная, веселая музыка. Дети заходят в празднично украшеный зал,выполняя танцевальные движения.Останавливаются около стульчиков и хлопают. Музыка затихает,на середину выходят ведущие.)
    Зезыщэрэр: Шъуимафэ ш1у, тихьэк1э лъап1эхэр!
    Шъуимафэ ш1у, ныбджэгъу к1асэхэр!
    Ведущая: Добрый день,дорогие гости! С праздником дорогие друзья! Сегодня мы отмечаем самый дорогой и светлый праздник – день рождения Республики Адыгея.
    Зезыщэрэр:  Адыгея зыт1ок1э къыубытрэр бэ. Ащ ич1ыгу мафэ къэси нахь зеушъомбгъу, идэхагъи  хэхъо зэпыт. Тэ тич1ыгоу тызщыпсэурэм  тызэреджэщтыгъэр Адыгэ Автономнэ область, ау ч1эпыогъум  и 5-м 1991-рэ илъэсым щегъэжьагъэу Адыгэ  Республикэ тыхъугъ. Тиреспубликэ чэщи  мафи нахь дахэ мэхъу, ипсыхъо чъэрхэм заушъомбгъу,  имэзы дахэхэр нахь к1ыры мэхъуых. Тиреспубликэ идэхагъэ нэр п1эпехы.
    1-й ребёнок:  Адыгея – Родина моя!
    Уголок страны привольной нашей.
    Глянешь-вся в цвету твоя земля,
    Кажется , что нет на свете краше.
    2-й ребёнок:  Тихэгъэгу к1асэу тигупсэр
    Адыгэ ч1ыгушъ терэ1 .
    Зы бын-унагъоу лъэпкъыбэр
    Щызэгуры1оу щэрэ1.
    Зезыщэрэр:
    ** Орэдэу «Си Адыгей» зыфи1орэр тик1элэц1ык1ухэм къышъуфа1ощт.
    Гущы1эр – Мырзэ Дз.
    Орэдышъор – Гъонэжьыкъу А.
    (Под инструментальную адыгейскую песню входят дети разных национальностей,встают полукругом.)
    Ведущая: Ребята, посмотрите,как многонациональна наша Республика! Сколько людей разных национальностей населяют нашу Республику. Каждая пара хочет поприветствовать гостей на своем родном языке.
    Зезыщэрэр: Тихьэк1э ц1ык1ухэм абзэк1э  сэлам фабэ къышъуахыщт.
    Ведущая: 1-я пара представляет Республику Адыгея.
    Адыги (Зара иАстемир) – Шъуимафэ ш1у! Шъукъеблагъ!
    2-я пара представляет Узбекскую Республику.
    Узбеки (Соня и Ислам)- Асаламу алайкум!
    3-я пара Республику Татарстан.
    Татары (София и Султан) – Ися мисяс!
    4-я пара представляют Россию.
    Русские (Лера иВаня)- Здравствуйте! Добро пожаловать!
    5-я пара представляет Грецию.
    Греки (Алина и Амин) – Ясас!Калос арисате!
    Ведущая: Ребята,а давайте мы споём нашу любимую песню «Лестницу дружбы»,покажем как мы дружно живем в нашем детском саду.
    ***«Лестница дружбы». Слова – Чуяко Джанхота.
    Музыка – Юрия Чирга.
    Зезыщэрэр: Лъэпкъ орэдхэр тщыгъупшагъэп
    Къашъо п1оми тыкъэшъощт.
    Тырыгушхоу,тэ тик1асэу
    Тш1эрэ къашъор къетщэжьэщт.
    Ведущая:***** «Танец  с трещётками».
    (Сабый гъымакъэ къэ1у. Нэнэжъым кушъэр ы1ыгъэу къехьэ,къэт1ысы).
    Нэнэжъ: Зэхэшъоха сабый гъымакъэ?А гъырэр сишъао.А дэ шъуш1энэу шъуфая зык1эгъырэр?Ыгъаерэр джы къызнэсыгъэм ц1э зэримы1эр ары.Тызэде1эжьыны,ц1э мэхьэнэ  дэгъу и1эу къыхэтхынэу  сышъущэгугъы.Сыд фэдэ ц1э дахэха шъо шъуш1эхэрэр?
    Сабыйхэр: Руслъан, Аслъан, Султ1ан.
    Нэнэжъ: Адэ шъош1а шъо ижъык1э сабыеу къэхъугъэм ц1э фэзыусыщтыгъэр?
    Сабыйхэр:1ахьылхэр, гъунэгъухэр ары(Камила Ш.)
    Нэнэжъ:1ахьылхэр, гъунэгъухэр,анахь алъытэу,шъхьэк1афэ фаш1эу чылэм дэс л1ыжъхэр ары. Ц1эу аусрэм мэхьэнэ гъэнэфагъэ и1агъ…..
    Сабыир:Адэ нан уишъао Аскэр фэтэжъугъэусба?Лъэпкъым дахэк1э  игугъу щаш1эу сэш1э сэ усак1о .Ар Хьэдэгъэл1э Аскэр.
    Нэнэжъ: Боу дэгъу! Шъопсэу! Адыгэ ц1э дэгъу сишъао къыфыхэшъухыгъ.
    Зезыщэрэр: Хьэдэгъэл1э Аскэр итхыгъэхэр тик1элэц1ык1ухэм ягуапэу зэрагъаш1эх, ахэм ащыщэу  «Сыпфэгуш1о Сихэку» зыфи1орэ  усэр тик1элэц1ык1ухэм къытфа1ощт.
    «Сыпфэгуш1о Сихэку».
    Непэ фэдэу уныбжьык1эу                      О пкъо лъэшхэм  ягъэхъагъэ,
    Услъэгъугъэп, о сихэку!                          О пхъу чанхэм яхъупхъагъэ
    Непэ фэдэу уц1эры1оу                           Къэралышхом зэлъе1уатэ,
    Зэхэсхыгъэп, о сихэку!                            Лъэпсэ пыт ар, о сихэку!
    Къэгъагъ бынэу къагъэк1ыгъэу              Непэ фэдэу уныбжьык1эу
    Къэт1эмыгъэу, къэкошагъэу                   Услъэгъугъэп о сихэку!
    Пшызэ 1ушъуи Лэбэ нэпкъи                   Непэ фэдэу уц1эры1оу
    Къоджэ чэфхэр зэлъатес.                       Зэхэсхыгъэп о сихэку!
    (Къэшъок1о-инструментальнэ купым зыкъегъэхьазыры).
    Зезыщэрэр: Тик1элэц1ык1у 1ыгъып1эу «Жъогъобын» зыфи1орэм иорэды1о ык1и икъэшъок1о куп,  Аскэр ц1ык1у- л1эбланэ,л1ы шъыпкъэ хъунэу ,мы къэшъо дахэр  ш1ухьафтынэу  къыфеш1ы.
    Зезыщэрэр: Тихьэк1э къэндзал пшъэшъэ ц1ык1ум, адыгабзэк1э усэу «Адыгэ пщын» зыфи1орэр къытфызэригъэш1агъ. Джы къытфи1ощт.
    Ведуща :Ребята,а вы заметили как в последнее время  изменилась наша столица ? Какие красивые здания и парки выросли на улицах Майкопа?
    (Показ призентации г. Майкопа).
    Зезыщэрэр: Мыекъуапэ- Республикэ Адыгеим икъэлэ шъхьа1. Ар Кавказскэ хребетым итемыр лъэныкъок1э щыт, исэмэгубгъук1э псыхъоу Шъхьэгуащэ речъэк1ы. Мыекъуапэ икрепость загъэуцугъэр жъоныгъуак1эм и 18м 1857-рэ илъ ары. Тыгъэгъазэм и 24м 1870м щегъэжьагъэу Мыекъуапэ къалэ хъугъэ.
    Мыекъуапэ зи1ок1э къик1рэр «мы1эрысабэ къызщык1ырэ ч1ып1э-къуапэ», урысыбзэк1э къэп1онхъумэ «долина яблонь».
    Тикъэлэ дахэу Мыекъуапэ фэгъэхьыгъэу  Яхъул1э  Сэфэр  ытхыгъэм  къытфеджэщтых  тик1элэц1ык1ухэр.
    Тикъэлэ дах.
    Гъэтхэпэ урамхэр къызэлъэк1эрак1эх
    Шъошэ  шхъонт1абзэк1э ахэм зыкъафап.
    О тикъэлэ дахэу , хэкум икъэлашъхьэу
    О сигупсэ дэдэу , къалэу Мыекъуап.
    О уисад бырабэхэр жьыбгъэм дэ1ушъашъэх,
    Уипсыхъоу Шъхьэгуащэ хэкум  идэхап1.
    Тыдэ зыдгъэзагъэми тэ тыгу имык1рэр
    Хэкум икъэлашъхьэу, къалэу Мыекъуап.
    Къушъхьэ сыджы лъагэхэр уашъхьагъы къеуцох,
    Май тыгъэм инурэ узэлъегъэнэф.
    Сабыир:
    Мы орэдыр анахь дахэу
    Къалэу щы1эм къыфэт1ощт.
    Къэлэ гупчэу Мыекъуапэ
    Тыгу къытде1эу дгъэлъэп1эщт.
    Ведущая: «Майкопский  вальс». Музыка – Умара Тхабисимова.
    Слова – А.Ашихмина.
    Ведущая: Смех,веселье здесь в почёте
    Любят игры здесь, друзья!
    Игры вы сейчас поймёте
    Здесь ужились навсегда.
    Зезыщэрэр:О куп! Непэ к1элэ лъэшхэр,чанхэр,бланэхэр мэфэк1ым къек1ол1агъэх. Ахэмэ л1ыгъэу ахэлъыр къагъэлъэгъонэу хьазырыпсых. Шъукъыхэк1 ,к1элэ бланэхэр!
    К1алэхэр! Къыхэтэжъугъэх джэгук1эу тызэрэджэгущтыр,дэжъые быракъыр къэшъуыубытзэ  джэгук1эу шъуш1эхэрэр къашъу1ох, аужырэу къэзыубытрэм иджэгук1эк1э тыджэгущт.
    «Къангъэбылъ», «Пэ1ок1адз», «Гъур», «Лъэс шыу», «К1ыбыелъ».
    «К1ыбыелъ» зыфи1орэ джэгук1эмк1э джы тыджэгущт.
    (Купит1оу загощых,мэджэгух).
    Джы джэгук1эу «Къое пых» зыфи1орэмк1э тыжъугъэджэгу.Нэбгырэ т1урыт1оу къыхэк1ых,нахь чаныр тэуплъэк1у.
    Шъул1эхъупхъэ дэд !  Шъут1ысыжьых.
    Ведущая: А сейчас,наша Альбиночка споёт весёлую песенку о том,как воспитывает свою дочь.
    Зезыщэрэр:Орэдэу «Ор-орэу» . Гущы1эхэр -Жэнэ Къырмыз.
    Орэдышъор-Тхьабысымэ Умар.
    Зезыщэрэр:Адыгэ республикэм имэфэк1 бжыхьэ мэзэ баим игъом хэтэгъэунэфык1ы. Гъэбэжъур зыщыхъоеу,мэкъур зыщы1атэу, пк1ышъхьэ-мышъхьэр зыщыбэм  ар тефэ.Ащ къыхэк1к1э тик1элэц1ык1ухэм «Тхьак1умк1ыхь» зыфи1орэр къытфа1ощт ык1и къытфагъэлъэгъощт.
    Гущы1эр – Цуекъо Асфар.
    Орэдышъор-Анзэрэкъо Чеслав.
    (Все дети встают).
    Ведущая:Наш новый день,мы ждём тебя с добром.
    Мы ждём тебя и радостным и мудрым.
    Пусть будет утро только добрым уторм,
    Когда ты солнцем наполняешь дом.
    И приноси нам тёплые дожди-
    Пускай растут хлеба,  цветы и дети.
    И будет людям радостно на свете.
    Ты только с  добрым – слышиш? – приходи.
    Зезыщэрэр:
    «Адыгэхэр».
    Щэпсэух дунаим адыгэ лъэпкъхэр ,
    Дахэшъы дахэ ягугъэ нэпкъхэр.
    Тыгъэм к1эгуш1ух. Ощх дахи паплъэх.
    Яхьэсэ ш1агъи ч1ылъэм щэшъхьалъэ.
    Ц1ыфыр къафэхъумэ, гуш1уагъом пае.
    Шхончк1э ошъогум-огум дэуаех.
    Насып къежьап1эр чъыгк1э фаублэ,-
    Къыфэк1мэ ,блэк1рэм фэхъун жьауп1э,
    Щэпсэух дунаим адыгэ лъэпкъхэр,
    Дахэшъы  дахэ ягугъэ нэпкъхэр.
    Ведущая: На этом наш праздник ,посвящённый дню Республики  Адыгея,завершается.Благодарим за внимание.До новых встреч!
    Зезыщэрэр:Адыгэ Республикэм имафэ фэгъэхьыгъэ мэфэк1ыр  «Удж  хъураек1э»зэфэтэш1ыжьы .Хъярк1э. Къэк1орэ зэ1ук1эгъум нэс.
    (Звучит адыгейская национальная мелодия «Удж  хъурай».  Дети выполняют круговой танец и выходят из зала).

  4. Из структуры целых чисел составить три других, в первый из которых записать числа, кратные 5, во второй – числа, кратные 7, а в третий – остальные числа.С++
    Номер 505
    б) Стулья шириной 60 см надо установить вдоль стены , длина которой 7 метров . Сколько стульев поместится ? Удастся ли поставить у этой стены ещё и тумбочку 50 см ?
    решение плиз БЫРЕНЬКООООО
    Я ВАМ ТОЖ ПОМАГАЛА
    Ребят решите, буду благодарен!!!
    Периметр равнобедренного треугольника ACB с основанием  AC равен 33 см, а периметр равностороннего треугольника ACD равен 27 см. Найди длину боковой стороны равнобедренного треугольника.
    к 7 литрам 60%-го раствора кислоты добавили 3 литра воды. Какова концентрация раствора? плиииз
    На качелях качаются брат и маленькая сестра. Если они оба садятся на концы качелей, то им невозможно качаться, так как брат тяжелее. Чтобы брат и сестра смогли бы качаться, качели должны находиться в равновесии. Поэтому брату надо сесть ближе к оси качелей. Масса брата 65 кг, а масса сестры 33 кг. Длина качелей равна 4 м.Как далеко от оси качелей надо сесть брату, чтобы качели находились в равновесии?
    вспахали 45%поля осталось вспахать 165га какая площядь поля
    Почему китайская культура в Японии не просто заимствовал а образовывалась
    Решите квадратное уравнение: 4(2x-14)^2-13(2x-14)+3=0
    Срочно))морфологический разбор глаголов .Написал,выучила

  5. This summer I travelled with my parents to Adygea. Adygea is a small republic within the Russian Federation. It is not far from Sochi, but has no outlet to the Black Sea.
    There are the Caucasian mountains In Adygea. In these places, they reach the height of more than 2500 meters above the sea level. The mountain peaks are covered with snow. In July, my parents and I played snow balls in the top of the mountain.
    In summer snow melts and cold currents run from the mountains. I swam in a mountain’s stream. The water was very cold and fresh. We drank water from a mountain river. It was very tasty andpure! I saw trout jumping, but we didn’t catch fish.
    The mountain slopes were covered with a green carpet of grass and flowers. I saw a lot of unusual flowers: yellow lilies, white edelweisses, violets. In the mountains you can admire beautiful waterfalls.
    There are beautiful forests in Adygea. In the forest, I gathered berries and mushrooms. In the forest we had a wonderful meeting! We met a she-bear with her bear-cubs. The nature of these places is untouched with civilization.
    Adygea is rich in colours, sunshine and hospitable people. My mother took a lot of pictures. Adygea is a fairyland!
    Летом я вместе с моими родителями был в Адыгее. Адыгея – маленькая республика в составе Российской Федерации. Она находится недалеко от Сочи, но не имеет выхода к Черному морю.
    В Адыгее есть Кавказские горы. В этих местах они достигают высоты более 2,5 тысяч метров над уровнем моря. Вершиныгор покрыты снегами. В июле я с моими родителями играли в снежки на вершине горы.
    Летом снега тают, и с гор бегут холодные бурные реки. Я купался в горной речке. Вода очень холодная и свежая. Мы пили воду из горной реки. Она очень вкусная и чистая! Я видел прыгающую форель, но мы не ловили рыбу.
    Склоны гор покрыты зелёным ковром травы и цветами. Я видел много уникальных цветов: желтые лилии, белые эдельвейсы, фиалки. В горах можно полюбоваться красивыми водопадами.
    В Адыгее есть великолепные леса. В лесу я собирал ягоды и грибы. В лесу мы имели удивительную встречу! Мы встретили медведицу с медвежатами. Природа в этих местах не тронута цивилизацией.
    Адыгея богата красками, солнечным светом и гостеприимными людьми. Моя мама сделала много фотографий. Адыгея – волшебная страна!
    Copyright © Russian centres of City and Guilds, 2011-2012

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *