Сочинение на тему традиции казахского народа на казахском языке

8 вариантов

  1. Составной частью культуры каждого народа является сохранение своих обычаев, традиций и обрядов, передаваемых из поколения в поколение. Обычаи, традиции и обряды казахcкого народа формировались на протяжении нескольких столетий. На казахские традиции и обычаи оказали влияние и кочевой образ жизни и мусульманская религия. В настоящее время возродился интерес к прошлому у молодого поколения. И это естественно, ведь люди должны знать историю того места, гне они живут, помнить и передавать обычаи, традиции и обряды будущим поколениям. Время неумолимо бежит, и каждый прожитый день становится частичкой истории. И чем дольше, тем меньше у нас возможности узнать о прошлом наших предков. Поэтому сохранение, изучение культурного наследия, традиций и обычаев казахского народа является одной из актуальных задач.Характерной чертой казахского народа было и есть гостеприимство. Гостей всегда встречали радушно и обязательно усаживали отведать угощений за дастарханом в нарядной юрте – национальном жилище казахов. Казахская кухня славится главным образом большим разнообразием мясных деликатесов и вкуснейших блюд из мяса, а также полезнейшими напитками, такими как кумыз, шубат и айран.Другой характерной чертой казахского народа является трепетное, уважительное и внимательное отношение к старшим. Детям с колыбели прививают почитание, уважение к старшему поколению, учат прислушиваться к их мудрым мыслям. Казахский народ очень дружный. Правило для любого казаха – никогда не оставлять близких и родственников в беде, хранить честь и достоинство своей семьи и рода. Таким образом, казахский народ соблюдая свои обычаи и традиции и по сей день может с гордостью сказать что чтит и уважает своих предков не забывая то через, что прошёл их народ.

  2. Казахи, коренной народ Казахстана – люди гостеприимные и хлебосольные. Они за много веков своей истории накопили немалый багаж традиций и обычаев: от народных легенд и сказок до великолепных традиций национальной кухни. Казахские традиции напоминают обычаи многих родственных им тюркоязычных народов: ведь они близки к ним.
    Казахи – музыкальные люди, любят попеть и поплясать. Чаще всего, когда они собираются, то играют на кобызе или жетыгене – народных казахских инструментах. Или на домбыре – струнном инструменте, что напоминает украинскую кобзу или западную мандолину. Один отдельный музыкальный сюжет, который исполняют музыканты для публики, называются кюй.
    Казахская национальная кухня – это еще один удивительный аспект жизни народа. Как у большинства народов, что исторически являлись кочевниками-скотоводами, основу этой кухни составляют мясные блюда. Казахский бешмармак, например – любимое гостями казахов угощение.
    Полезнейшее блюдо казахов, общее для многих народов, не только тюрков – это сорпа, мясной бараний (или из другого мяса) бульон. Это блюдо бесценно для восстановления сил после болезней. Оно – мое самое любимое.
    Традиционный казахский дом украшен яркими домоткаными коврами и покрывалами. Именно такой дом у моей бабушки: она казашка и умеет выделывать пестрые ковры и невероятные подушки со сказочными орнаментами: ярко-синие и ярко-красные, оранжевые и сливовые. Такому народному казахскому ремеслу ее саму научила ее бабушка: как и во многих семьях казахов и у нас традиции бережно передаются из поколение в поколение.
    По обычаю, спят в казахском жилище на низкой лавке, щедро укрытой коврами и покрывалами. А едят и пьют традиционный чай со сливками – вкуснейший в мире, как я считаю – обычно за низким столиком, покрытым скатертью в цветах. Он называется дастарханом. По обряду чаепития казахи схожи с японцами и англичанами: первые тоже пьют чаи за низкими столиками на полу, а вторые обожают сливки в горячем чае.

  3. 3
    Текст добавил: Голосуй_За_Меня

    ?АЗА?ТЫ? САЛТ – Д?СТ?РЛЕРІН ??РМЕТТЕУ – БОРЫШЫМ
    ?аза? хал?ы – салт – д?ст?рге ?те бай халы?. Ал салт – д?ст?рге бай болу елді? м?дениетті ?рі т?рбиелі екенін ай?а?тайды. Жалпы салт – д?ст?р деген не, со?ан то?талып ?тейік. Салт – д?ст?р – ел ?мірімен біте ?айнасып кеткен рухани ж?не м?дени азы?. Бізді? хал?ымыз ?з ?рпа?тарын ?асиетті салт – д?ст?рмен, ?негелі ?дет – ??рыппен, ырым – тыйыммен т?рбиелеп, ?ла?атты ?л мен инабатты ?ызды теріс жол?а т?сірмей т?рбиелей білген. Б. Момыш?лы «мен ?зімні? ?рыста?ы т?жірибемнен жауынгерлік ?асиетті т?рбилеуде ?лтты? д?ст?рді? ма?ызы зор екеніне к?зім жетті» деп жазады. Б?дан отаншылды?, ерлік, м?рттік, жомартты?, адамгершілік ?асиеттерді? б?рі салт – д?ст?р ар?ылы даритынын т?сінуге болады. Я?ни, салт – д?ст?р адамды адастырмас тура жолмен ж?руге, ж?н – жосы?ты біліп, ?йренуге ж?не ?мірде ?олдану?а ?гіттейтін мыз?ымас за? іспетті десек те болады.
    ?азіргі та?да салт – д?ст?рлерімізді? ?мытылып бара жат?аны ж?не оны тек наурыз мерекесінде есімізге т?сіретініміз ма?ан ?намайды. Б?лай жал?аса берсе т?бі бір ??ртылмайтынына кім кепіл, кім ку?? Жетпіс жыл бойы жетесіз ?рі ?ан??йлы т?ртіпті? ?ырсы?ынан ?лт д?ст?рлеріні? ережесі б?зылады. Біреулері ?мытылды, біреулеріне тыйым салынды. Салт – д?ст?р мен ?дет – ??рыпсыз ел ?депсіздік пен берекетсіздікке салынуы м?мкін. Осындай зиянды жа?тарды біле отырып мен ж?дыры?тай ж?регіммен ?олыма ?алам алып, салт – д?ст?р ар?ылы ?алай ?зім секілді жеткіншектерді? отан?а деген патриотты? сезімдерін арттыра аламын деген ой ?оз?ама?пын. Ел боламын десе? бесігі?ді т?зе демекші е? алдымен отан?а деген с?йіспеншілікті салт – д?ст?рді т?зеуден бастау керек. Б?л ар?ылы бала салт – д?ст?рін білсе тарихын таниды, ал тарихын білу отанды тану. Бала т?гіл ?лкен адамдарда біле бермейтін салт – д?ст?р т?рлері ?те к?п. Соларды? бір т?рі белк?терер салты. «То?сан к?теремін деген жасым бар еді, быламы? ішемін деген асым бар еді» деп б?рын?ы ?ариялар айтпа?шы, жасы келген адамдарды? тісі бол?ан со? тама? іше алмайды. М?ндай жа?дайда олар?а арнап «белк?терер» та?амы дайындалады. Б?л ?рі ж?мса?, ?рі д?мді, н?рі мол тама?тардан дайындалады. М?ны балалары, к?рші – к?лемдер, сыйлас кісілер ?дейі дайындап ?келеді. Б??ан риза бол?ан ?арт батасын береді. Біз б?дан хал?ымызды? жасы ?лкен адамдары сыйлауды?, ба?ып – ?а?уды? ?лгісін к?реміз. «Белк?терер» аурудан жа?а т?р?ан адамдар?а, сол сия?ты «Наурыз», «Айт» к?ндері де ?лкендерге ?дейі тартылады. Наурыз мерекесі жа?ындап келе жатыр. Осындайда жасы ?лкен ?ариялар?а белк?терер дайындап берсек ал?ысын аламыз. Тек наурызда ?ана емес ?ркез дайындап беріп т?рса? салт – д?ст?рімізге деген ??рмет болар еді.
    Біз балаларды ?алай патриотты??а т?рбиелей аламыз дейміз. ?ай бала патриот болсын ?з наурызды ?з жа?а жылын асы?а к?тпесе. Орыстарды? жа?а жылында аспан?а т?рлі – т?рлі от шашулар шашып ат шапанын с?йретіп алыстан аяз ата келеді. Ал ?з наурызда да ?ыдыр атамыз келеді. ?ыдыр ата жа?сылы? жасаушы ырыс, ??т, несібе жасау, ба?ыт сыйлаушы ?арт. ?р бала?а ?ыдыр ата келіп арман – тілектері?ді орындайды десек бала арманын айтып ?ыдыр атаны са?ынып к?теді ж?не наурызды да асы?а к?тіп отырады. Отбасында ата – ана, мектепте ?стаз, к?пшілік ортада а?са?алдар жастар?а салт – д?ст?рлерін ?йретіп, айтып отырса, ?тарымыз к?п болар еді. ??рдастарымны?, сыныптастарымны? бойына ?аза?ты? салт – д?ст?ріне деген ?ызы?ушылы?ты ?алыптастырып, ?аза? хал?ыны? салт – д?ст?рі мен ?дет – ??рпыны? т?рбиелік м?нін ??ындырып, оларды? бойына адамгершілік, имандылы? ?асиеттерін ?алыптастыра алдым деп ойлаймын. Балалар, ?лкенге – с?лем, ?уант?ан?а – с?йінші, со?ымнан – сыба?а, егіннен – кеусен, малдан – к?гендік, бала?а – базарлы?, кішіге – бай?азы, с?биге – к?рімдік, к?рші ?он?ан?а – ерулік, жетім – жесірге – ?ол?айыр, м?с?пірге – сада?а, ал?аш?ы ?ымыздан – ?ымызм?рынды?, со??ы ?ымыздан – сіргежияр, са?ын?ан?а – с?лемдеме, ?уаныш?а – шашу шашып еш?ашан салт – д?ст?рімізді ?мытпай, ?аза? деген халы?ты? патриот ?рпа?ы болып атын шы?ара бері?іздер демекпін. Б?л жазыл?ан шы?армам біреуге жай с?з болып ?алар, біреулерге ?амшы болып тиетініне к?зім жетеді.

  4. ?АЗА?ТЫ? САЛТ – Д?СТ?РЛЕРІН ??РМЕТТЕУ – БОРЫШЫМ
    ?аза? хал?ы – салт – д?ст?рге ?те бай халы?. Ал салт – д?ст?рге бай болу елді? м?дениетті ?рі т?рбиелі екенін ай?а?тайды. Жалпы салт – д?ст?р деген не, со?ан то?талып ?тейік. Салт – д?ст?р – ел ?мірімен біте ?айнасып кеткен рухани ж?не м?дени азы?. Бізді? хал?ымыз ?з ?рпа?тарын ?асиетті салт – д?ст?рмен, ?негелі ?дет – ??рыппен, ырым – тыйыммен т?рбиелеп, ?ла?атты ?л мен инабатты ?ызды теріс жол?а т?сірмей т?рбиелей білген. Б. Момыш?лы «мен ?зімні? ?рыста?ы т?жірибемнен жауынгерлік ?асиетті т?рбилеуде ?лтты? д?ст?рді? ма?ызы зор екеніне к?зім жетті» деп жазады. Б?дан отаншылды?, ерлік, м?рттік, жомартты?, адамгершілік ?асиеттерді? б?рі салт – д?ст?р ар?ылы даритынын т?сінуге болады. Я?ни, салт – д?ст?р адамды адастырмас тура жолмен ж?руге, ж?н – жосы?ты біліп, ?йренуге ж?не ?мірде ?олдану?а ?гіттейтін мыз?ымас за? іспетті десек те болады.
    ?азіргі та?да салт – д?ст?рлерімізді? ?мытылып бара жат?аны ж?не оны тек наурыз мерекесінде есімізге т?сіретініміз ма?ан ?намайды. Б?лай жал?аса берсе т?бі бір ??ртылмайтынына кім кепіл, кім ку?? Жетпіс жыл бойы жетесіз ?рі ?ан??йлы т?ртіпті? ?ырсы?ынан ?лт д?ст?рлеріні? ережесі б?зылады. Біреулері ?мытылды, біреулеріне тыйым салынды. Салт – д?ст?р мен ?дет – ??рыпсыз ел ?депсіздік пен берекетсіздікке салынуы м?мкін. Осындай зиянды жа?тарды біле отырып мен ж?дыры?тай ж?регіммен ?олыма ?алам алып, салт – д?ст?р ар?ылы ?алай ?зім секілді жеткіншектерді? отан?а деген патриотты? сезімдерін арттыра аламын деген ой ?оз?ама?пын. Ел боламын десе? бесігі?ді т?зе демекші е? алдымен отан?а деген с?йіспеншілікті салт – д?ст?рді т?зеуден бастау керек. Б?л ар?ылы бала салт – д?ст?рін білсе тарихын таниды, ал тарихын білу отанды тану. Бала т?гіл ?лкен адамдарда біле бермейтін салт – д?ст?р т?рлері ?те к?п. Соларды? бір т?рі белк?терер салты. «То?сан к?теремін деген жасым бар еді, быламы? ішемін деген асым бар еді» деп б?рын?ы ?ариялар айтпа?шы, жасы келген адамдарды? тісі бол?ан со? тама? іше алмайды. М?ндай жа?дайда олар?а арнап «белк?терер» та?амы дайындалады. Б?л ?рі ж?мса?, ?рі д?мді, н?рі мол тама?тардан дайындалады. М?ны балалары, к?рші – к?лемдер, сыйлас кісілер ?дейі дайындап ?келеді. Б??ан риза бол?ан ?арт батасын береді. Біз б?дан хал?ымызды? жасы ?лкен адамдары сыйлауды?, ба?ып – ?а?уды? ?лгісін к?реміз. «Белк?терер» аурудан жа?а т?р?ан адамдар?а, сол сия?ты «Наурыз», «Айт» к?ндері де ?лкендерге ?дейі тартылады. Наурыз мерекесі жа?ындап келе жатыр. Осындайда жасы ?лкен ?ариялар?а белк?терер дайындап берсек ал?ысын аламыз. Тек наурызда ?ана емес ?ркез дайындап беріп т?рса? салт – д?ст?рімізге деген ??рмет болар еді.
    Біз балаларды ?алай патриотты??а т?рбиелей аламыз дейміз. ?ай бала патриот болсын ?з наурызды ?з жа?а жылын асы?а к?тпесе. Орыстарды? жа?а жылында аспан?а т?рлі – т?рлі от шашулар шашып ат шапанын с?йретіп алыстан аяз ата келеді. Ал ?з наурызда да ?ыдыр атамыз келеді. ?ыдыр ата жа?сылы? жасаушы ырыс, ??т, несібе жасау, ба?ыт сыйлаушы ?арт. ?р бала?а ?ыдыр ата келіп арман – тілектері?ді орындайды десек бала арманын айтып ?ыдыр атаны са?ынып к?теді ж?не наурызды да асы?а к?тіп отырады. Отбасында ата – ана, мектепте ?стаз, к?пшілік ортада а?са?алдар жастар?а салт – д?ст?рлерін ?йретіп, айтып отырса, ?тарымыз к?п болар еді. ??рдастарымны?, сыныптастарымны? бойына ?аза?ты? салт – д?ст?ріне деген ?ызы?ушылы?ты ?алыптастырып, ?аза? хал?ыны? салт – д?ст?рі мен ?дет – ??рпыны? т?рбиелік м?нін ??ындырып, оларды? бойына адамгершілік, имандылы? ?асиеттерін ?алыптастыра алдым деп ойлаймын. Балалар, ?лкенге – с?лем, ?уант?ан?а – с?йінші, со?ымнан – сыба?а, егіннен – кеусен, малдан – к?гендік, бала?а – базарлы?, кішіге – бай?азы, с?биге – к?рімдік, к?рші ?он?ан?а – ерулік, жетім – жесірге – ?ол?айыр, м?с?пірге – сада?а, ал?аш?ы ?ымыздан – ?ымызм?рынды?, со??ы ?ымыздан – сіргежияр, са?ын?ан?а – с?лемдеме, ?уаныш?а – шашу шашып еш?ашан салт – д?ст?рімізді ?мытпай, ?аза? деген халы?ты? патриот ?рпа?ы болып атын шы?ара бері?іздер демекпін. Б?л жазыл?ан шы?армам біреуге жай с?з болып ?алар, біреулерге ?амшы болып тиетініне к?зім жетеді.

  5. Бір ?мыт?ан ж?н-жорал?ылардан, ?ашан 3 немесе 4 жас жігіт ж?не ау?атты иеге деген болып табылады жарияла-, б?л бас “денгене” пришли. ??рыпты? шарттары: ие таковы, кірісті? ма?сатын танып, майлы ?ойды кеседі, барлы? етті пісіреді. Напросившиеся жігіттер барлы? етті, ішіп кет- сорпой жеуге керекке. ?арамастан ж?не ?арамастан, олар барлы? ет ж?не сорпу, сол же?іл- тігімдермен ж?не адалдау?а керекке шы?ын ?ос ?лшемде осилить алса санал-. “Денгене” та?ы “сирне” атайды. “Денгене” ?аза?станыны? о?т?стікті? облыстарында ??рып аталады, ?ашан 4-5 отбасы в сердебені малды кеседі ж?не етті барлы??а б?леді. Бойынша жал?ау етті? в сердебені та?ы бір малды ж?не олай б?дан ?рі кеседі. Сол тезірек барлы? ара айма?ты? жылы климатты? шарттарыны?, чтобы ет б?лінбеді.
    Один из забытых обычаев, когда 3 или 4 молодых джигита являются к состоятельному хозяину и объявляют, что пришли на “денгене”. Условия обычая таковы: хозяин, узнав цель прихода, режет жирного барана, варит все мясо. Напросившиеся джигиты должны съесть все мясо, запить сорпой. И, если они не смогут осилить все мясо и сорпу, то считаются проигравшими пари и должны возместить ущерб в двойном размере. “Денгене” называют еще “сирне”. В южных областях Казахстана “денгене” называется обычай, когда 4-5 семей в складчину режут скот и делят мясо на всех. По окончании мяса режут в складчину еще один скот и так далее. Это скорее всего из-за теплых климатических условий региона, чтобы не испортилось мясо.

  6. ?ыз ?зату – ертеден келе жат?ан екі елді? арасында?ы байланыс болар 2 жасты? немесе ер адам мен ?йел адамны? а?айын мен халы?ты? алдында бата алып, отау ??ру?а бастау болар салт- д?ст?р. ?ыз ?зату д?ст?рі осы с?йлеммен шектелмейді. ?ыз баланы болаша? жарына аттандыру ?шін, бірнеше міндеттелген делік ??ымдар мен сатыдан т?рады. Атап ?тсек: ?алы? мал – ?ыз баланы «сату» ??ны; ?ыз танысу: ?ыз баланы? туыстарынан, ?детте же?гесі немесе жа?ын туысы, ?ыз аттанып отыр?алы елді? жа?дайы мен т?рмыс-тіршілігін к?ріп, таныс болды. Б?л –??зды ?затар алдында болады. Той малы – к?йеу жа?тан келгендер алып келетін, келешек отау тігу тойында сойылатын мал.О?ан ?оса ба?алы мата секілді ?осымша сыйлы?тар беріленеді. С?т а?ы- ?ызбаланы? анасынан арналып берілетін ерекше сый-тарту. М?сылман ?ауымына ер мен ?йелді? жа?ындасу шегі некемен басталады деп есептеледі. ?ыз баланы аттындыра отырып, ?ыз елінде молда екі жасты? некесін ?ияды. ??рса?ында бол?анда асы?а к?тіп, д?ниеге келгелі к?зіні? ?арашы?ында ?ор?а?ан ?р ана?а ?ай баласын болмасын жат елге, жат жерге жібері бауыр етін ?ажамай ?оймас. С?укеле та??ан, ?ияр-?имас ?арасымен ала?дап т?р?ан, ж?регінде жас с?би ?ыз баланы анасы ?оштасу ?німен- сынсумен- шы?арып салады. ?затыл?ан ?ыз баланы? т?рмыс-тіршілігіне керекті к?рпе-т?сек пен киім-кешектерін, кілем ж?не ?шекей б?йымдарын, т.б. жасап, ?зімен бірге аттандырып жіберу ?ызды? ата-анасыны? міндет делік ісі болатын, б?ны жасау деп атайды. ?аза?ты? салты мен д?ст?рі м?сылманды? пен ?мір ?демілігін сипаттайды. Со?ан орай ?рзатты? ?з орнымен бол?аны ?аза?ты? мы?тылы?ы мен ?лгілі ?ткені жар?ын болша?ты ?амтамасыз ететіндей.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *