Сочинение на тему воспитание начинается с семьи на казахском языке

7 вариантов

  1. 1
    Текст добавил: Голосуй_За_Меня

    Лаурочка =)
    Отбасы собой ?о?амны? ?леуметтік ??рылымыны? е? ма?ызды компонентін ?сынады, сол айры?ша ?о?амны? молайтуыны? ?амсыздандыр- ?леуметтік институт. жай айт- – отбасы бірді из бірінші жерлерден ара бізді? ?мірімізде ?арыз?а алады, ?арамастан ж?не ештеме аяулы бол- ж?не значимее отбасылар. Жауап ?шін с?ра??а, неге адам?а отбасы, над ана ойлану?а ?ажетке, неге біз сір? т?рамыз. Многие айтады, не басты – осы ?мірде бай?ап к?р- барлы?, барлы? жерде бол-, барлы? к?р-, ал- ?мытылмас ?серлерді… Де- сол ?за? барлы?. Главное, осы ?мірден деген кетпеппін а?даусыз, ал ?алдыр- б?лшек себя – бала-ша?аны? ж?не бы абзал келе жат- ру білген немерелерді?. Осы ?шін ж?не отбасы ??ралады. Біра? ж?не сол та?ы барлы?, ?ой ша?ыра? к?теру жайдан-жай кем. Са?тау т?бегейлі жылы отншения барлы? м?шелерді? арасында, алып бер- бала-ша?алар?а жа?сы т?рбиені. Отбасы т?пкілікті ы?пен ж?не с?йенішпен адам стать керекке. Ештеме сенімді ?атынасты? т?уіры отбасыда бол-, чтобы ыл?и, к?рінген жа?дайда болады бол- ал- пайдалы а?ылды, ?арамастан ПЕРЕВОД! Семья представляет собой важнейший компонент социальной структуры общества, это особый социальный институт, который обеспечивает воспроизводство общества. Проще говоря – семья занимает в нашей жизни одно из первых мест, и нет ничего дороже и значимее семьи. Для ответа на вопрос, зачем человеку семья, необходимо задуматься над тем, зачем мы вообще живём. Многие говорят, что главное – попробовать в этой жизни всё, везде побывать, всё увидеть, получить незабываемые впечатления.. . Всё же это далеко не всё. Главное, не уйти из этой жизни незаметно, а оставить частичку себя – детей и внуков, которые могли бы достойно продолжить род. Для этого и создаётся семья. Но и это ещё не всё, ведь просто создать семью недостаточно. Важно сохранить тёплые отншения между всеми членами, дать детям хорошее воспитание. Семья должна стать постоянной опорой и поддержкой для человека. Нет ничего лучше доверительных отношений в семье, чтобы всегда, в любой ситуации можно было получить полезный совет, поддержку и помощь. К сожалению, не во всех сеьях царит взаимопонимание, иногда родные люди не могут найти между собой общий эзык и живут разной жизнью, практически не пересекаясь. Чтобы избежать этой проблемы необходимо просто осознавать важнейшее значение семьи в нашей жизни. Каждому человеку нужно понимать, что никто и никогда не будет любить и дорожить им больше, чем его собственные родные и близкие. Очень хочется верить, что во всех семьях воцарятся любовь и уют!

  2. 2
    Текст добавил: ХайповыйКошаК

    т?рбиесі отбасынан басталады. ? жеке басыны? ал?аш?ы ?алыптасуы отбасынан басталады. оны? ер жетіп ?суі, бойында?ы ал?аш?ы ілік белгілер отбасында ?алыптасады, сонды?тан да ту?ан ?йді? жылуы – оны? к?кірегінде к?п жылдар бойы са?талып, м??гі есінде ж?реді.жеке ? бойында?ы ар-?яты, а?ыл-ойы, ілігі, бас?а ?арым-?атынаста, м?дениеттілікті т?рбиелеуде отбасы ал?аш?ы ?. сонды?тан, отбасы ?те ?ажетті, бас?адай ешн?рсемен ?згертуге болмайтын баспалда?. отбасы – сыйласты?, жарасты? орна?ан орта. отбасы – т?рбиесіні? е? ал?аш?ы ?жымы. отбасыны? басты ?азы?ы, алтын тіреу ді?гегі – . ? т?рбиелі болып ?суіне берекелі отбасыны? ?сері мол. отбасыны? ?рбір м?шесі, ?зара с?йлесіп, не болмаса ата-ананы?, ? міндетін ат?ару ?ана емес, береке-бірлік, с?йіспеншілікпен араласса, боса?асы берік, ша?ыра?ы биік отбасына айналары с?зсіз. отбасы – ? тірегі ?ана емес, ?о?амны? да басты негізі. ата-аналары ?негелі с?зімен,жеке басыны? т?рбиесімен т?рбиелейді. ?р н?рсеге сенгіш, тез ?абылда?ыш,еліктегіш келеді.?р сипа?анды, жылы с?йлегенді,ая?анды,еркелеткенді,ертегі ??гіме ты?да?анды, ойын ойна?анды ?натады.б?л-? бойында?ы ?лкендерден ерекшеленіп т?ратын негізгі ?асиет. б?л ?асиеттер тек ?а ?ана т?н.?йткені сезімі п?к.отан?а ж?не айналада?ы ?орша?ан таби?ат?а деген махаббат, ?а ж?не е?бекке деген ??рмет ? кішкентай кезінен отбасында ж?не ?шада ?аланады.сонды?тан отбасында?ы, ?шада?ы ж?не айналада?ылармен ?арым-?атынас жасауды? д?рысты?ы ?те ма?ызды.

  3. Самым большим подарком, который я получил от своих родителей, была их безусловная любовь в системе ценностей,по которым они жили,
    а не просто читалинотации.
    Колин Пауэлл
    Прочитав эпиграф, ты, уважаемый читатель, уже догадался, что сегодня я, как практический психолог, обращаюсь к родителям, коими мы все являемся.
    «Я накричал на своего 12- летнего сына за то, что он забыл выполнить мое задание. Беспощадно обругав его, обозвав безответственнымлентяем, я хлопнул дверью и с ужасом понял, что точно так поступал мой отец. Сплошной крик и унижение. Я превратился в своего отца».
    Не правда ли, знакомая картина? Как часто мы слышим отголоски речей наших родителей в том, как мы обращаемся со своими детьми. Нравится нам это или нет, но мы сами – продукт воспитания. Во многих ситуациях нашей «естественной» реакцией является повторение в отношении своих детей тех же методов, которые мы сами испытывали на себе, будучи детьми.
    Рождение ребенка – всегда чудо и огромное счастье. Пока он совсем еще маленький, главное, что волнует родителей – его здоровье, сон, физическое развитие. Малыш подрастает – родителей беспокоит уже, как он мыслит, как он общается с окружающими. Ничто так не согревает сердце родителей, как осознание того, что у их ребенка все в порядке.Как это ни прискорбно, не только хорошему, но и всему плохому маленький человек учится у взрослых. И его противоправная агрессия – всего лишь посильный детский ответ на нарушение его прав. Имевшее место в его судьбе ранее.
    Наши мысли и убеждения в сочетании с привычными действиями – это то, что мы передаем своим детям на повседневной основе. Мы служим моделью, на которую они смотрят снизу вверх. И это может иметь как положительные, так и отрицательные последствия. Хорошо, когда мы сами служим образцом поведения, которое мы хотели бы видеть в своих детях. Семья дарит человеку 2 первообраза, в общении с которыми растет его душа и крепнет его дух: образ матери, несущей любовь, милость и защиту, и образ отца, дарующего питание, справедливость и разумение. Эти родительские образы являются источниками духовной любви и духовной веры человека.
    Очень часто ко мне обращаются родители 11 – 14-летних детей. Неудивительно, ведь этот период мы называем подростковым. Это один из наиболее кризисных возрастных периодов, связанных с бурным развитием всех ведущих компонентов личности и физиологическими перестройками, обусловленными половым созреванием. Социальный статус подростка остается прежним, то есть он продолжает учиться в школе и находится на иждивении родителей и государства. Отличия отражаются во внутреннем содержании.Семья, школа и сверстники приобретают новые значения и смыслы.Если в дошкольном возрасте для ребенка авторитетом была мама или воспитательница, в младшем школьном – учительница, то в подростковом – друзья. Это имеет глубокий психологический смысл. Ведь в процессе общения со сверстниками развиваются навыки взаимопонимания, взаимодействия и взаимовлияния.
    Немного коснемся типов семейного воспитания. Авторитарный приводит к тому, что подросток жестко общается со сверстниками, явно демонстрируя свою свободу, нарушая нормы поведения в общественных местах. С посторонними людьми такой подросток либо застенчив, либо развязен, дурашлив и неуважителен. Подросток из семьи с попустительским стилем воспитания в своем поведении со сверстниками зависим от других, от внешних влияний. Если ребенок попадает в асоциальную группу, возможны разные формы социально неприемлемого поведения. Сами же подростки оптимальной моделью воспитания считают демократичное воспитание. На самом деле этот стиль в наибольшей степени способствует воспитанию самостоятельности, инициативы и социальной активности.
    Дети все видят и замечают. Вот строчки из сочинения одной из учениц: «Взрослые в наше время увлеклись материальной стороной жизни, совершенно забыв о душе. Взрослые торопятся, бегут, хотят многое успеть и часто забывают о детях. Остановитесь, взрослые, посмотрите вокруг себя. Мы рядом с вами, но у вас нет лишней минутки, чтобы выслушать нас, порадоваться за нас и поплакать вместе с нами. Все проблемы начинаются с детства. Взрослые и родители, зажгите в нас искорку любви, и от этой искорки разгорится костер, который сможет согреть и вас, и всех окружающих».
    Существует золотое правило: «Если я хочу, чтобы мои дети были счастливы, то я должен быть сам счастливым человеком».
    Уважаемые родители, можете ли вы сказать, что вы счастливы? Для того, чтобы вы и ваши дети жили в благоденствии и гармонии, необходимо создать пространство Любви. И кто его будет создавать, как не вы сами? А всегда ли мы любим и понимаем своих детей? Не забыли ли мы, что воспитание – это питание ребенка на разных уровнях развития. И если посмотреть на весь процесс воспитания, то оказывается, что на это совсем не нужно тратить время, нужно просто жить со своим детьми в пространстве Любви, которое вы создаете на протяжении всей своей жизни.
    Ребенку не так страшны серьезные трудности, когда в своей семье он может найти защиту, ласку, любовь и заботу. Очень больно ребенку, когда обидчиками выступают те самые взрослые, на поддержку которых он рассчитывает. Позволю себе дать родителям несколько советов:
    Не унижайте ребенка при всех. Применяйте правило успешных руководителей: хвалить при всех, ругать наедине.Умейте выслушать дочь или сына.Цените и уважайте то, что делает ваш ребенок.Не лишайте права ребенка на ошибку. Если он пришел и рассказал вам о своем проступке, порадуйтесь. Порадуйтесь тому, что он еще доверяет вам и готов прийти именно к вам, а не к чужим людям или подозрительным кампаниям.Не высмеивайте, не давайте обидные прозвища.Всегда выполняйте свои обещания. Или не обещайте вообще.
    Уважаемые родители, 1 июня мы отмечаем День защиты детей. В преддверии этого праздника хочу пожелать всем терпения, мудрости, любви. Пусть каждый ребенок чувствует себя защищенным, нужным, любимым и безгранично счастливым.
    Н. Крыкпаева,
    психолог КГКП
    «МРБ Кокпектинского района»
    Пікір:

  4. 4
    Текст добавил: БрО_ТвОрИ_ДоБрО

    Срочно, написать сочинение на тему “Воспитание в семье” (на казахском)
    Помогите пожалуйста.

    Ответы:

    Отбасы – адам ?шін е? жа?ын ?леуметтік орта. Отбасы белгілі д?ст?рлерді?, жа?ымды ?негелерді? м?ралар мен салт-д?ст?рлерді? са?таушысы. Отбасында бала ал?аш рет ?мірмен, ?орша?ан ортамен танысып, мінез-??лы? нормаларын игереді. Отбасы баланы? азамат болып ?суіні? негізі болып табылады. Отбасыны? басты ?ызметі баланы т?рбиелеу. Отбасы т?рбиесі – б?л жалпы т?рбиені? е? басты б?лігі. Ата-ана ж?не отбасы м?шелері жас н?ресте д?ниеге келген к?ннен бастап, оны? ?міріне ?ам?орлы? жасап, болаша?ын жоспарлайды ж?не саналы азамат болып ?суі ?шін ?ажет жа?дай жасайды. Б??ан баланы? ?ажеттігін толы? ?ана?аттандыру, оны дене ж?не ой е?бегіне ?йрету, к?н т?ртібін д?рыс реттеуге , салауатты ?мір с?руге, адал болу?а т?рбиелеу, жа?сылы?ты ?йретуге, жаманды?тан жиренуге ?йрету, бойында жастайынан м?дени ??ндылы?тар мен адамгершілік ?асиеттерді ?алыптастыру жатады. ?аза? отбасы т?рбиесіні? ?зекті м?селелері педагог- ?алымдар С. ?алиев, М.Смайылова, М.Оразаев, С. ?за?баева, К. ?ожахметова, Ж.Б. ?оянбаевтарды? е?бектерінде жан-жа?ты с?з бол?ан. ?р халы?ты? бала т?рбиесіндегі ?зіндік ерекшеліктері ар?ылы сол халы? отбасы т?рбиесіні? де ?зіне ?ана т?н м?дени ??ндылы?тары ?алыптасады. ?аза? отбасы т?рбиесіні? ?зіне т?н ерекшеліктері оны? халы?ты? педагогика м?раларыны? мазм?ны мен т?рлерінде бейнеленген. К?не заманнан-а? ?аза? хал?ында жазбаша педагогикалы? е?бек жазып ?алдырмаса да білгір педагогтар, т?рбиешілер, ?стаздар бол?ан. Олар ?з к?з?арастары мен ?рекеттерінде белгілі бір д?ст?рлі д?ниетанымды ?станып, халы?ты? м?раттары мен арман тілектеріне с?йеніп отыр?ан. ?аза? отбасында дене, е?бек, а?ыл-ой, адамгершілік, экономикалы?, экологиялы?, ???ы?ты?, с?лулы? т?рбиелері ж?ргізілген. ?аза? отбасында атал?ан т?рбие т?рлерін ж?зеге асыруды? ма?саты жан-жа?ты жетілген азамат т?рбиелеу болды.Отбасында?ы дене т?рбиесіні? ма?саты бала денесін дамыту, денсаулы?ын ны?айту, а?засын шыны?тыру ж?не к?н т?ртібін д?рыс ?йымдастыру?а, салауатты ?мір салтына т?рбиелеу болды. ?аза? хал?ы е?бекті б?кіл т?рбие ж?йесіні? к?ретамыры деп ?арастырды. Е?бекке асыл м?рат де?гейінде ?арады. Е?бек т?рбиесі деп баланы е?бекке с?йіспеншілікпен, е?бек адамдарына ??рметпен ?арау?а, халы? шаруашылы?ыны? салаларында?ы е?бек т?рлеріне баулу, е?бек іс – ?рекетіні? барысында оларды? да?дысы мен іскерлігін ?алыптастыру, болаша??а маманды? та?дау?а дайындауды т?сінді. Отбасында е?бекке т?рбиелеу, баулу мен к?сіптік ба?дар беру баланы? ?о?ам?а пайдалы , ?німді е?бекке тікелей ?атысуы о?у?а деген сапалы к?з?арасты т?рбиелеуді?, жеке адамды адамгершілік ж?не зиялылы? жа?ынан ?алыптастыруды? негізгі к?зі болып табылады. ?аза? отбасы баланы ?о?амны? моральды? нормасын орындау?а ?атыстыру, оларды? т?ртіп ж?не мінез ??лы? т?жірибесін ?алыптастыру, Отан?а, хал?ына, е?бек ж?не ?о?амды? іс-?рекетке жауапкершілік сезімін т?рбиелеу ар?ылы адамгершілікке т?рбиелей білді. Сондай-а?, ?аза? отбасында адам зиялылы?ыны? негізі – а?ыл-ой т?рбиесі деп есептелінді. А?ыл-ой т?рбиесі ар?ылы баланы ойлау іс-?рекетіні? шарты болатын білім ?орымен ?аруландыру, негізі ойлау операцияларын ме?герту, зиялылы? біліктері мен д?ниетанымын ?алыптастыру міндеттері шешілді. Т?рбиені? бас?а да салаларымен ты?ыз байланысты т?рбиені? т?рі экономикалы? т?рбиеге де ?аза? хал?ы ерекше м?н берген. ?аза? хал?ы бала т?рбиелеуде экономикалы? т?рбие деген ??,ымды пайдалаба?анымен, т?рбиені? б?л т?рі отбасында ма?ал, ?сиет айту, ?неге к?рсету ар?ылы ж?зеге ас?ан. Мысалы, «Е?бегі ?аттыны? ембегі т?тті», «Е?бек- ?мірді? т?т?асы, тіршілікті? к?зі», « Е?бек – т?бі береке», «?немшілдік-сара?ды? емес», «Ескі киімді бапта?аны?, жа?а киімді са?та?аны?», «Сара? д?ниені? малын жыйса да тоймайды» деген ма?алдары д?лел бола алады. Б?л ата-бабамызды? экономикалы? т?рбиені? негіздері е?бек т?рбиесінде екенін жа?сы т?сінгенін бай?атады. ?аза? отбасында экономикалы? т?рбие ар?ылы айырбас, б?лісу ж?не табыс табу сия?ты негізгі экономикалы? ?атынастарды т?жірибеде ме?геру ж?зеге асты. ?аза? хал?ы ежелден ?л бала мен ?ыз баланы? т?рбиесін б?ліп ?ара?ан. ?лды мал ба?у?а, отын шабу?а, ?ол?нер шеберлігіне, мал табу?а, отбасын асырау?а, ал ?ыз баланы ас пісіруге, кесте тігуге, ?рмек то?у сия?ты ?й ішіні? ішкі ж?мыстарына ?йрету ар?ылы экономикалы? т?рбиені? к?зі болып табылатын ?немшілдікке, т?уекелшілдікке ?ндеп, сара?ды??а салынып кетуден жирендіріп отыр?ан. ?аза? хал?ыны? к?нделікті к?сібінде, т?рмыс- тіршілігінде т?рт-т?лік мал ба?у, а? аулап к?сіп етуді ?йымдастыруында да экономикалы? т?рбиені? нышандары ай?ын а??арылады.. М?селен, «Мал ?сірсе? – ?ой ?сір, ?німі оны? к?л-к?сір» деп ?ой малыны? пайдасыны? зор екенін ??ындырса, ешкіні? ?сімталды?ымен оны? да пайдасы к?п екендігін: «Есі? кетсе ешкі жи, ешкі жи да, е
    сі?ді жи» деп на?ты ??ымды ке?естер береді.

  5. Бала т?рбиесі отбасынан басталады.
    Баланы? жеке басыны? ал?аш?ы ?алыптасуы отбасынан басталады. Оны? ер жетіп ?суі, бойында?ы ал?аш?ы адамгершілік белгілер отбасында ?алыптасады, сонды?тан да ту?ан ?йді? жылуы – оны? к?кірегінде к?п жылдар бойы са?талып, м??гі есінде ж?реді.Жеке баланы?  бойында?ы ар-?яты, а?ыл-ойы, адамгершілігі, бас?а адамдармен ?арым-?атынаста, м?дениеттілікті т?рбиелеуде отбасы ал?аш?ы ?адам. Сонды?тан, отбасы ?те ?ажетті, бас?адай ешн?рсемен ?згертуге болмайтын баспалда?. Отбасы – сыйласты?, жарасты? орна?ан орта. Отбасы –бала т?рбиесіні? е? ал?аш?ы ?жымы.Отбасыны? басты ?азы?ы, алтын тіреу ді?гегі – бала.  Баланы? т?рбиелі болып ?суіне берекелі отбасыны? ?сері мол. Отбасыны? ?рбір м?шесі, ?зара с?йлесіп, не болмаса ата-ананы?, баланы? міндетін ат?ару ?ана емес, береке-бірлік, с?йіспеншілікпен араласса, боса?асы берік, ша?ыра?ы биік отбасына айналары с?зсіз.
    Отбасы –  баланы?  тірегі ?ана емес,  ?о?амны? да басты негізі.
    Ата-аналары балаларын ?негелі с?зімен,жеке басыны? т?рбиесімен т?рбиелейді. Бала ?р н?рсеге сенгіш, тез ?абылда?ыш,еліктегіш келеді.?р бала сипа?анды, жылы с?йлегенді,ая?анды,еркелеткенді,ертегі ??гіме ты?да?анды, ойын ойна?анды ?натады.Б?л-баланы? бойында?ы ?лкендерден ерекшеленіп т?ратын негізгі ?асиет. Б?л ?асиеттер тек бала?а ?ана т?н.?йткені бала сезімі п?к.
    Отан?а ж?не айналада?ы ?орша?ан таби?ат?а деген махаббат, адамдар?а  ж?не е?бекке деген ??рмет  баланы? кішкентай кезінен отбасында ж?не балаба?шада ?аланады.Сонды?тан отбасында?ы, балаба?шада?ы ж?не айналада?ылармен ?арым-?атынас жасауды? д?рысты?ы ?те ма?ызды.

  6. Бала т?рбиесі отбасынан басталады.
    Баланы? жеке басыны? ал?аш?ы ?алыптасуы отбасынан басталады. Оны? ер жетіп ?суі, бойында?ы ал?аш?ы адамгершілік белгілер отбасында ?алыптасады, сонды?тан да ту?ан ?йді? жылуы – оны? к?кірегінде к?п жылдар бойы са?талып, м??гі есінде ж?реді.Жеке баланы?  бойында?ы ар-?яты, а?ыл-ойы, адамгершілігі, бас?а адамдармен ?арым-?атынаста, м?дениеттілікті т?рбиелеуде отбасы ал?аш?ы ?адам. Сонды?тан, отбасы ?те ?ажетті, бас?адай ешн?рсемен ?згертуге болмайтын баспалда?. Отбасы – сыйласты?, жарасты? орна?ан орта. Отбасы –бала т?рбиесіні? е? ал?аш?ы ?жымы.Отбасыны? басты ?азы?ы, алтын тіреу ді?гегі – бала.  Баланы? т?рбиелі болып ?суіне берекелі отбасыны? ?сері мол. Отбасыны? ?рбір м?шесі, ?зара с?йлесіп, не болмаса ата-ананы?, баланы? міндетін ат?ару ?ана емес, береке-бірлік, с?йіспеншілікпен араласса, боса?асы берік, ша?ыра?ы биік отбасына айналары с?зсіз.
    Отбасы –  баланы?  тірегі ?ана емес,  ?о?амны? да басты негізі.
    Ата-аналары балаларын ?негелі с?зімен,жеке басыны? т?рбиесімен т?рбиелейді. Бала ?р н?рсеге сенгіш, тез ?абылда?ыш,еліктегіш келеді.?р бала сипа?анды, жылы с?йлегенді,ая?анды,еркелеткенді,ертегі ??гіме ты?да?анды, ойын ойна?анды ?натады.Б?л-баланы? бойында?ы ?лкендерден ерекшеленіп т?ратын негізгі ?асиет. Б?л ?асиеттер тек бала?а ?ана т?н.?йткені бала сезімі п?к.
    Отан?а ж?не айналада?ы ?орша?ан таби?ат?а деген махаббат, адамдар?а  ж?не е?бекке деген ??рмет  баланы? кішкентай кезінен отбасында ж?не балаба?шада ?аланады.Сонды?тан отбасында?ы, балаба?шада?ы ж?не айналада?ылармен ?арым-?атынас жасауды? д?рысты?ы ?те ма?ызды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *